» آخرین اخبار » گیلان » اتمام ورزشگاه رستم‌آباد نیازمند همت دولت/ لزوم رفع مشکل عدم آنتن دهی

اتمام ورزشگاه رستم‌آباد نیازمند همت دولت/ لزوم رفع مشکل عدم آنتن دهی

شهریور ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان امام جمعه رستم‌آباد گیلان بیان کرد: با گذشت بیش از ۱۵ سال از روند ساخت ورزشگاه رستم آباد، متاسفانه این ورزشگاه بدون بهره‌برداری رها شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ورزشگاه رستم‌آباد در سال ۱۳۸۵ کلنگ‌زنی و در سال بعد روند ساخت آن آغاز شد، گفت: این مجموعه در سال‌های ۹۴-۹۳ به ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید و با همین رویه ساخت مجموعه تا سال ۹۸ تنها به ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دست پیدا کرد.

وی با ابراز گله مندی از روند کند ساخت این ورزشگاه، افزود: این روند نامطلوب موجب شد مسئولان برای اتمام هر چه زودتر پروژه، ساخت سکوها و جایگاه ویژه را حذف کنند و تنها با احداث سرویس بهداشتی و رختکن بسیار معمولی آن را به مراسم افتتاح با حضور وزیر ورزش برسانند، اما بعد از بازدید وزیر و مشخص شدن کاستی‌ها و نبود امکانات و تجهیزات، این مجموعه افتتاح نشد.

امام جمعه رستم آباد تصریح کرد: با گذشت بیش از ۱۵ سال از روند ساخت این مجموعه ورزشی، متاسفانه بدون بهره‌برداری رها شده و اتمام آن نیازمند همت و حمایت دولت است.

حجت الاسلام مالکی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکل ورزشگاه رستم‌آباد، گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته دو میلیارد تومان برای این مجموعه اعتبار تخصیص پیدا کرده است که پس از طی مراحل لازم باید از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان تزریق شود.

وی متذکر شد: تیم دسته سه وحدت رودبار تشکیل شده است و در صورتی که این مجموعه ورزشی به بهره برداری برسد بازیکنان می‌توانند مسابقات و تمرینات خود را در آن برگزار کنند. از طرفی تیم سپیدرود نیز برای تمرین و مسابقات خود می‌تواند از این زمین و مجموعه ورزشی استفاده کند که قطعا در جهت ارتقا و توسعه شهری و کسب درآمد برای این شهر تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه رستم آباد همچنین به مشکل عدم آنتن دهی در این شهر اشاره کرد و گفت: رستم‌آباد بزرگترین شهرستان استان گیلان است و پراکندگی جغرافیایی زیادی با کوه‌های مرتفع دارد که تعداد زیادی روستا در پای کوه‌ها و دره‌های آن هستند، اما متاسفانه اینترنت و ارتباطات در این روستاها صفر است و علیرغم اینکه مسئولان همگی به این موضوع واقف هستند ولی هیچ گونه اقدامی در جهت رفع این مشکل انجام نمی‌شود. در صورت بروز هر گونه اتفاق از جمله تصادف و درگیری و نزاع و مشکلات اجتماعی و… هیچ گونه امکانات و زیرساختی برای اطلاع‌رسانی و اعلام کمک برای این روستاها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام مالکی اضافه کرد: پیگیری این دست از مطالبات و خواسته های مردمی بارها از طریق خطبه‌های نماز جمعه و میز خدمت و جلسات شورای اداری و دیدار با مسئولان و… مطرح شده است اما مسئولان می‌گویند که ایجاد شبکه‌های دسترسی به اینترنت در مناطق با جمعیت کمتر از ۲۰۰۰ نفر مقرون به صرفه نیست؛ متاسفانه چنین دیدگاه هایی موجب شده مردمی که در این روستاها دارای زندگی، کسب و کار و… هستند از دریافت خدمات و استفاده از امکاناتی که امروز شعار اصلی دولت‌ها است مغفول و محروم بمانند.

وی از مسئولان استانی خواست اقدامات لازم را برای رفع دغدغه های مردم به ویژه در روستاها انجام دهند و تاکید کرد: لازم است تا دولت مردمی و انقلابی بهترین خدمات را به مردم این شهرستان و سایر مناطق ارائه دهد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×