» دسته‌بندی نشده » بهره‌برداری از معبر پادگان زنجان در هفته دفاع‌مقدس

بهره‌برداری از معبر پادگان زنجان در هفته دفاع‌مقدس

شهریور ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/زنجان احمد وحیدی‌دهقان، وزیر کشور در سفر یک روزه خود به زنجان از پروژه بازگشایی معبر پادگان و منطقه ویژه اقتصادی زنجان بازدید کرد.

استاندار زنجان صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در بازدید از پروژه بازگشایی معبر پادگان و منطقه ویژه اقتصادی زنجان که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار کرد: بازگشایی این معبر گره‌های ترافیکی شهر در این منطقه را حل خواهد کرد.

محسن افشارچی افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه  همزمان با هفته دفاع‌مقدس افتتاح شود.

سرهنگ جلال صالحی، فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان نیز با اشاره اینکه برای زاغه مهمات زمین پیش‌بینی شده است، ادامه داد: بخشی از زمین‌های ارتش هم تغییر کاربری داده شده است.

آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی در گرو حل مسئله حریم منطقه

استاندار زنجان در ادامه سفر یک روزه وزیر کشور به زنجان و با حضور در محل منطقه ویژه اقتصادی، با اشاره به مشکلات این طرح و حریم منطقه، تصریح کرد: درباره بحث آمادگاه با ستاد کل نیروهای مسلح نامه‌نگاری شده است و اگر مسئله حریم منطقه حل شود، فعالیت‌ها را آغاز خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه این منطقه در نزدیکی فرودگاه و راه‌آهن است، ظرفیت خوبی برای توسعه خواهد داشت.

سید محمد شعاعی با اشاره به اینکه یکی از مسائل منطقه ویژه اقتصادی، بحث ایجاد حریم با آمادگاه است، خاطرنشان کرد: شروع فعالیت این منطقه در گرو ۱۵۰۰ متر حریم و ساخت و ساز نکردن در این منطقه است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×