» دسته‌بندی نشده » تخمین زده شده پنج میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کنند

تخمین زده شده پنج میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کنند

شهریور ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


سخنگوی دولت اعلام کرد که تخمین زده شده که تا میزان پنج میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در ابتدای نشست خبری این هفته خود با اشاره به دیدار اعضای دولت با رهبری انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهنمودهای راهگشای ایشان به هیات دولت و کارگزاران کشور امیدبخش و روحیه‌بخش بود. بعد از این دیدار دولت استمرار پرشتاب حرکت خود را در نظر دارد.

وی افزود: دبیرخانه دولت مکلف شد تک‌تک موارد مورد تأکید رهبری را از همه دستگاه‌ها در همه استان‌ها پیگیری کند.

بهادری جهرمی با اشاره به در پیش رو بودن مراسم اربعین اظهار کرد: بعد از فروکش کردن کرونا پیش بینی این است که حجم مشارکت مردم به عدد بالایی برسد و تا میزان پنج میلیون نفر هم تخمین زده شده است. در حالی که در سال گذشته به دلیل کرونا این میزان ۱۰۰ هزار نفر بود.

سخنگوی دولت ادامه داد:هم در کشور خودمان و هم در کشور میزبان که عراق باشد باید یک هم‌افزایی جدی صورت گیرد که در همین راستا دولت سعی کرده زیرساخت‌های کشور را برای این امر فراهم کند. ۱۰ فرودگاه در کشور برای این سفر آماده شده است و برای تسهیل تردد، شش مرز زمینی وجود دارد و راه‌آهن نیز در خدمت تسهیل مقدمات این سفر است.

وی افزود: وزارت راه تلاش کرده تا برای کنترل قیمت‌ها نظارت کافی داشته باشد. میزهای خدمت در مرزها راه‌اندازی شده‌اند و پذیرای اعتراضات مردم و رسیدگی به تخلفات احتمالی خواهند بود.

ادامه دارد …



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×