» دسته‌بندی نشده » شهروندان لنگرودی نگاه مثبتی نسبت به شهرداری و شورای شهر دارند

شهروندان لنگرودی نگاه مثبتی نسبت به شهرداری و شورای شهر دارند

اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ 6۰

به گزارش گیل سو، حجت الاسلام و المسلمین نقوی ، امام جمعه لنگرود ، روز دهم اردیبهشت در دفتر شورای اسلامی این شهر حضور یافت و ضمن تبریک روز شوراها از زحمات شبانه روزی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود به خصوص در مدیریت بحران کرونا قدردانی نمود.

وی در این نشست صمیمی ، شوراها را بازوان اجرایی قوی برای نظام جمهوری اسلامی و نمایندگان مردم عنوان کرد که با دستان توانمند شان می توانند بسیاری از گره ها و مشکلات شهر را باز کنند.

امام جمعه شهرستان لنگرود با تحسین برانگیز خواندن دوستی ، تعامل ، همراهی و همدلی موجود میان اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود ، آن را رمز موفقیت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود دانست و خواستار تداوم و استمرار این روحیه در بین اعضا و شهردار شد .

وی در ادامه سخنان خود از تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در مدیریت بحران کرونا در سطح شهر تقدیر و تشکر کرد و افزود : در مبارزه با بحران کرونا کمتر مجموعه ای دیده شد که بتواند پا به پای تشکل های مردمی حرکت کند. اگرچه از مسئولین برخی از ادارات توقع بیشتری می‌رفت ولی در میان این کم کاریها ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود حضوری پررنگ داشتند ، خصوصاً جناب آقای منصفی ریاست محترم شورا که جا دارد به نوبه خود از زحمات ایشان و شهردار محترم قدردانی نمایم.

امام جمعه لنگرود همچنین پویایی مردم لنگرود را یکی از ویژگی‌های بارز این شهر دانست و اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های مردم لنگرود ، حضور پرشور و پر رنگ شان در صحنه‌های مختلف است که در کمتر جایی با این شدت دیده می‌شود و این روحیه انقلابی فرصت مناسبی برای خدمت بیشتر ما مسئولین است. وی اضافه کرد : در دو ماه اخیر گروههای جهادی ، مردمی و موسسات مردم نهاد و خیریه درشهر لنگرود واقعا سنگ تمام گذاشته اند و در بخش های مختلف ستاد مبارزه با بحران کرونا از جمله ضدعفونی کردن معابر ، تولید و توزیع ماسک ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار ضعیف ، توزیع بسته های بهداشتی و… به خوبی نقش آفرینی کرده اند .

حجت الاسلام نقوی در ادامه سخنان خود به دلیل مسئولیت بزرگ شورای اسلامی شهر در قبال مسائل مختلف ، به آنان لقب مسئولین اولوالعزم داد و بیان داشت : مسئولیت شما عزیزان در قبال شهروندان بسیار خطیر است و مردم از شما انتظارات زیادی دارند بنابراین اشرافیت بر امور مختلف و بر جای جای شهر و محلات و پرداختن پیرامون مسائل گوناگون فرهنگی – اجتماعی از جمله مسئولیتهای بزرگ اعضای شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از محلات شهر لنگرود با مشکل لاینحل باقی مانده از ادوار گذشته دست به گریبانند ، خاطرنشان کرد : استفاده از تمام پتانسیل ها ، ظرفیت ها ، داشته ها و سرمایه های شهر موجب توسعه همگن و متوازن شهری خواهد شد.

وی در ادامه به برخی از مشکلات شهر از جمله ساماندهی وضعیت ساختمان قدیمی و فرسوده اداره چای سابق لنگرود و استفاده بهینه از آن ، رفع مشکل کمبود آب زراعی در منطقه کیاکلایه و تعیین و تکلیف وضعیت احداث مصلای شهر لنگرود اشاره کرد و گفت : هرچند مدیریت این امور صرفا بر عهده شورا و شهرداری نیست اما از آنجا که شهروندان لنگرودی نگاه خوب و مثبتی نسبت به شهرداری و شورای اسلامی شهر دارند و ظرفیت بالایی نیز مورد تصور است ، بنابراین از شما انتظار می رود نگاه ویژه ای نسبت به حل این مشکلات داشته باشید.

وی به اعضای شورای شهر لنگرود توصیه کرد تا این نگاه مثبت شهروندان را نسبت به خود حفظ نموده و در تقویت آن بکوشند .

مهندس غلامرضا منصفی “رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود” نیز از حضور امام جمعه فرهیخته لنگرود در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی نمود و گفت : شورای اسلامی شهر لنگرود در دوره پنجم با بکارگیری تجربه ادوار گذشته و همیاری و همدلی مجموعه شورای دوره پنجم ، از بهترین شوراها در ۵ دوره اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر لنگرود همواره سعی کرده به دور از حاشیه ها و پرداختن به مسائل کوچک ، مسیرهای پیشرفت شهر را دنبال کند ، افزود : ما در این دوره همواره سعی کرده ایم انتقادات خود را با ارائه برنامه و راهکار به مجموعه شهرستان اعلام نماییم و به همین دلیل با موفقیت نسبی مواجه شده ایم.

منصفی بیان داشت : در این دوره توانستیم با تلفیق جوانگرایی و تجربه ، مسیر خوبی را شروع و کارهای اساسی را پیگیری کنیم که درنتیجه برای این شهر اتفاقات زیادی رقم زده شد. از جمله؛ لوله گذاری در خیابان امام از رودخانه شهر و پل خشتی تا میدان آیت الله شمس جهت رفع آبگرفتگی در مرکز شهر و کوچه های طلوعی و هلال احمر ، احداث کارخانه کمپوست در منطقه مادیان گوابر که فاز اول آن به مرحله بهره‌برداری رسیده است و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهرداری جهت جمع آوری و حمل روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله و..

رئیس شورای شهر لنگرود در پایان خاطرنشان کرد : متاسفانه بحرانهای پی در پی سال گذشته ما را از مسیر اصلی برنامه‌های شورایی کمی عقب نگه داشته است که امیدواریم در سال جدید جبران نماییم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×