» آخرین اخبار » گیلان » اولویت هیئت شنای گیلان توجه به آموزش، استعدادیابی و ترویج شناست

اولویت هیئت شنای گیلان توجه به آموزش، استعدادیابی و ترویج شناست

شهریور ۱۳, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/گیلان مسئول کمیته همگانی شنای گیلان با تاکید بر افزایش طرح‌های استعدادیابی شنا، شیرجه، واترپلو و شنای هنری در استان گفت: اولویت هیئت شنای گیلان توجه به آموزش، استعدادیابی و ترویج شنا است.

آرمین اکبرپور در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، با اشاره به اهمیت و توجه به توسعه رشته ورزشی شنا در سنین پایه گفت: برای تقویت جایگاه استان در بحث شنا و دستیابی به نقطه مطلوب در سطح کشور طرح های استعدادیابی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه تنها راه توسعه شنا توجه به استعدادیابی در رده پایه است اظهار کرد: در همین زمینه اولین جشنواره بزرگ همگانی شنا در استان گیلان دهم شهریور ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی، مردم و شناگران استان گیلان در ساحل امین آباد زیبا کنار با هدف ترویج فرهنگ ورزش شنا در بین مردم و همگانی کردن این ورزش پرنشاط برگزار شد.

اکبرپور با تقدیر از عمادالدین همتی، رئیس هیئت شنای استان گیلان به جهت توجه ویژه به بحث مهم همگانی شنا در ورزش شنا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج ورزش شنا در بین ورزش های همگانی بود.

وی با اشاره به اینکه شنا ورزشی مفرح و نشاط آور است گفت: استعدادیابی و پرورش استعدادهای برتر در ورزش شنا یکی از مهمترین برنامه های هیئت شنای استان گیلان است.

مسئول کمیته همگانی شنای گیلان با تقدیر از رضا آذرشب، زینب زمانی و غراله آقامحمدی و همیاران کمیته برگزار کننده جشنواره شنای استان گیلان اظهار کرد: معرفی چهره های برتر شنا، معرفی ورزش های آبی در بین مردم و ترویج و عمومی کردن رشته مفرح ورزشی شنا از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بزرگ بود.

اکبرپور با اشاره اینکه ورزش شنا یکی از رشته های پایه و مادر محسوب می شود خاطرنشان کرد: کشف استعدادهای ورزش شنا مهمترین وظیفه ما است که با برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف در تمامی رده های سنی آن را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: نمایش و معرفی ورزش های آبی شنا از جمله شنای آب های آزاد، واترپلو، شیرجه، شنای هنری و تمرین در آب و برگزاری مسابقه معرفی چهره ها و شناگران برتر استان گیلان، تجلیل از قهرمانان رشته شنا و اهدای جوایز و لوح تقدیر از جمله برنامه های جشنواره بزرگ شنای همگانی استان گیلان در ساحل امین آباد زیبا کنار بود.

مسئول کمیته همگانی شنای استان گیلان تصریح کرد: تمامی سعی و تلاش مجموعه هیئت شنای استان ارتقای کیفیت شنای گیلان و کشف استعدادهای برتر در این رشته ورزشی است.

اولویت هیئت شنای گیلان توجه به آموزش، استعدادیابی و ترویج شناست

اولویت هیئت شنای گیلان توجه به آموزش، استعدادیابی و ترویج شناست

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×