» آخرین اخبار » گیلان » تولید ۲۰۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی تا پایان سال

تولید ۲۰۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی تا پایان سال

شهریور ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ، با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکنون ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۲۰۰۰ عنوان دیگر منتشر کنیم.

سردار عباس بایرامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راستای انجام رسالت خودش برنامه های متنوع فرهنگی دارد، اظهار کرد: در حوزه تولید کتاب به دنبال ارتقای کمی و کیفی هستیم.

وی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس را مشوق مجموعه های فعال در حوزه نشر و تولید کتاب استان ها دانست و افزود: امسال همه استان ها مکلف به تولید ۶۰ عنوان کتاب با سوژه های خوب و زیبای دفاع مقدس هستند و کار پیگیری می شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور یکی از برنامه های شاخص این سازمان در سال جاری را انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت دانست و عنوان کرد: براساس برآوردها ۵۰۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

بایرامی همچنین از برگزاری کنگره بین المللی شعر دفاع مقدس به میزبانی یکی از استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره های استانی شعر دفاع مقدس در حال برگزاری است و برگزیده ها به گنگره ملی راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکنون ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۲۰۰۰ عنوان دیگر منتشر کنیم، یادآور شد: در مجموع ۲۳ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کشور منتشر شده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×