» دسته‌بندی نشده » مداحی امیر کرمانشاهی در هیأت بچه‌های دستفروش +عکس و فیلم

مداحی امیر کرمانشاهی در هیأت بچه‌های دستفروش +عکس و فیلم

شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در حاشیه شهر مشهد و در منطقه‌ای مستضعف‌نشین، دو نوجوان دستفروش که خودشان هم مداحی می‌کنند، با پول کارکرد خود همه ساله مجلس عزاداری برپا می‌کنند. آن‌ها حتی به همان افراد اندک که می‌آیند شام هم می‌دهند. این بچه‌ها سن‌وسالی هم ندارند، اما علاقه بسیاری به امام حسین(ع) دارند.

امسال برخی از افراد که برای کار جهادی به این منطقه رفته بودند، هیأت این بچه‌های دستفروش را می‌بینند و گفت‌وگویی انجام می‌دهند. این بچه‌ها در خلال صحبت‌های خود اعلام می‌کنند که آرزو داریم روزی امیر کرمانشاهی مداح سرشناس مشهد در هیأت ما مداحی کند. البته که او به مجلس محقر ما نمی‌آید. در همان عالم بچگی هم می‌گویند اگر او بیاید، قول می‌دهیم اینجا را برایش پُر از جمعیت کنیم. نیروهای جهادی، فیلمی از این هیأت و گفت‌وگو را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که این فیلم به دست امیر کرمانشاهی می‌رسد.

 

آرزوی بچه‌های دستفروش که محقق شد

ما یک هیأت کوچولو داریم

آن‌ها در این فیلم گفته بودند ما در خانه تمرین مداحی می‌کردیم و این فکر به سر ما افتاد که خودمان هیأت راه‌اندازی کنیم. اولین هیأت که برگزار کردیم، ۶ نفر بیشتر نبود و خیلی ساده گفتند: «حاج امیر کرمانشاهی می‌شود به هیأت ما بیایی؟ ما یک هیأت کوچولو داریم.»

این دو بچه با خانواده راهی کربلا می‌شویم

این مداح سرزده در جلسه عزاداری این بچه‌ها حاضر می‌شود و به مداحی می‌پردازد. این مداح در همان جلسه اعلام کرد که این دو نوجوان به همراه پدر و مادرشان را راهی کربلا می‌کند.

همچنین بنا شد روی پوستر تبلیغاتی یک جلسه هیأت انصارالحجه مشهد، نام این دو نوجوان کنار نام امیر کرمانشاهی درج شود و در سطح شهر مشهد اطلاع‌رسانی شود تا آرزوی آن‌ها برای مداحی این مداح سرشناس در هیأت‌شان برآورده شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *