» آخرین اخبار » گیلان » کشف ۵ تن چوب قاچاق در بندرانزلی

کشف ۵ تن چوب قاچاق در بندرانزلی

شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان  فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف پنج تن چوب قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی حسن رود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی پاسگاه حسن رود بندرانزلی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور توقف به راننده را صادر می کنند و در بررسی از محتویات خودرو نیسان مشخص می شود بار آن چوب قاچاق بوده و فاقد مجوز های قانونی است.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با اشاره به دستگیری متهم ۳۸ ساله این پرونده و معرفی وی به مرجع قضائی تصریح کرد: پنج تن چوب مکشوفه تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد و کارشناسان ارزش آن را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی تاکید کرد: پلیس با دست‌اندازان به منابع طبیعی بدون اغماض برخورد می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را  از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×