» آخرین اخبار » گیلان » پل کابلی مطالبه مردم آستانه اشرفیه بود/ افتتاح چند پروژه ملی در ماه های آینده

پل کابلی مطالبه مردم آستانه اشرفیه بود/ افتتاح چند پروژه ملی در ماه های آینده

شهریور ۱۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان پل کابلی آستانه اشرفیه را مطالبه مردم منطقه دانست و عنوان کرد: به زودی آزادسازی اراضی اطراف حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) نیز در دستور کار است.

اسدالله عباسی در حاشیه افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه، با بیان اینکه وظیفه دولتمردان است که به مردم خدمت کنند، گفت: متاسفانه یکسری از پروژه های عمرانی و زیرساختی استان گیلان متوقف بود و یا به هر دلیلی پیشرفت فیزیکی کندی داشت که این پل از جمله آن است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات اندک و قطره چکانی برای پروژه پل کابلی آستانه اشرفیه، اظهار کرد: در بازدیدی که اردیبهشت امسال از این پل داشتم مقرر شد تا پایان خرداد ب بهره برداری برسد، اما مشکل فنی در بخش آزادسازی حریم پل داشتیم که در محدوده شهری قرار دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهرداری بضاعت لازم را جهت تملک اراضی شهری و آزادسازی حریم پل را نداشت، اضافه کرد: از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستار ورود به این پروژه شدیم و خوشبختامه امروز به بهره برداری رسید و تقدیم مردم آستانه اشرفیه و استان گیلان شد.

عباسی، پل کابلی آستانه اشرفیه را مطالبه مردم منطقه دانست و عنوان کرد: به زودی آزادسازی اراضی اطراف حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) نیز در دستور کار است و متولیات همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با مدیریت جهادی می تواند بسیاری را مشکلات را برداشت و راه را باز کرد، متذکر شد: در صومعه سرا نیز یک پل در محدوده شهری وجود داشت و موجب ترافیک شده بود لذا با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش عمده ای از این پل را احداث و تکمیل کردیم.

استاندار گیلان با اشاره به عمر یک ساله دولت و گذشت ۱۰ ماه از مدیریت خود در استان، خاطرنشان کرد: در ماه های آینده پروژه های ملی متعددی را در دست افتتاح داریم که اغلب آنها از پنج سال تا ۱۲ سال بلاتکلیف بودند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×