» دسته‌بندی نشده » یک نظامی صهیونیست در جولان اشغالی سوریه هلاک شد

یک نظامی صهیونیست در جولان اشغالی سوریه هلاک شد

شهریور ۹, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در شمال اراضی اشغالی به هلاکت رسیده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یک نیروی تیپ هفتم ارتش این رژیم، شب‌هنگام، حین آموزش در بلندی‌های جولان اشغالی به هلاکت رسیده است.

رادیو ارتش اضافه کرد که این نظامی حین رزمایشی که با تانک‌ها در جولان اشغالی برگزار شد، ناگهان از هوش رفته و با سر به زمین برخورد کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های عبری‌زبان، تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره علت هلاکت این نظامی صهیونیست آغاز شده است و نتیجه به «آویو کوخاوی» رئیس ستادکل ارتش این رژیم به‌زودی اعلام خواهد شد.

منابع عبری می‌گویند که این نظامی یکی از نیروهای تیپ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی بوده و «تامیر یدای» فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی پس از هلاکت این نظامی، دستور توقف تمرین با خودروهای رزمی را اعلام کرده است.

رسانه‌های عبری همچنین اشاره کردند که پس از هلاکت این نظامی، «امیر برعام» فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله خود را به جولان اشغالی رسانده است.

منابع صهیونیستی می‌گویند جزئیات تکمیلی متعاقبا در ساعات آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *