» آخرین اخبار » گیلان » حاشیه های بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان

حاشیه های بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان

شهریور ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان دیدار تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی بندر انزلی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با تأیید سازمان لیگ این بازی با ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و بیش از ۳ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در دقیقه ۳۹ بازی داور دفع توپ دروازه بان ملوان بندر انزلی را خطای بر روی مهاجم  تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تشخیص داده و نقطه پنالتی را نشان داد و آرمان قاسمی پنالتی را تبدیل به گل کرد.

تصمیم داور میدان حواشی بسیاری را به دنبال داشت و مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به قضاوت داور بازی و پنالتی اعلام شده به شدت اعتراض داشت و پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور در نیمه اول بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

در اواخر نیمه اول بازی داور به دلیل اعتراض تماشاگران به قضاوت تیم داوری قصد داشت بازی را در دقیقه ۴۳ بازی نیمه کاره به پایان‌ برساند که با وساطت و صحبت‌های انجام شده مسئولان فوتبال انزلی و ناظر بازی، بازی ادامه پیدا کرد. با شروع نیمه دوم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بازی را هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ نیمه دوم بازی با گل مهدی مومنی بازی به تساوی کشیده شد و در مجموع با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بعد از پایان این بازی به تیم داوری مسابقه و نحوه قضاوت آنان اعتراض داشت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×