» دسته‌بندی نشده » به بهانه سرمایه‌گذاری خلاف نشود

به بهانه سرمایه‌گذاری خلاف نشود

شهریور ۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/زنجان وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی قوانین و مقرارت در کشور ایراد دارد و از طرفی دیگر برخی مدیران نیز ریسک‌پذیر نیستند، گفت: هیچ مدیری نباید خلاف کند و اگر قانون مشکل دارد باید قانون اصلاح شود.

امین‌حسین رحیمی شامگاه دیروز (۵ شهریورماه) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر اینکه نباید به بهانه تولید و سرمایه‌گذاری خلاف صورت گیرد، اظهار کرد: اگر قانونی مشکل دارد و مانع تولید است، باید از طریق مجلس و مجوزهای دولت برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با همه توان و جدیت به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشور است، تصریح‌ کرد: نگاه دولت مبتنی بر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری است و در کشور قوانین و مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید وجود دارد و این باعث شده روند تولید دچار مشکلات متعدد شود.

رحیمی تصریح کرد: باید موانع تولید در کشور برطرف شود، نه اینکه خودمان در مسیر تولید مانع‌تراشی کنیم. برخی قوانین و مقرارت تولید در کشور ایراد دارد. قوانین و مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید وجود دارد و این باعث شده روند تولید دچار مشکل شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم هیچ مدیری حق ندارد با استناد به قوانین دست و پا گیر کار را معطل کند، بلکه باید راه‌های قانونی برای رفع این قوانین پیچیده پیدا کرده و روند تولید را تسریع بخشد.

وزیر دادگستری عنوان کرد: مدیران استان زنجان نسبت به احصای مشکلات واحدهای تولید اقدام کرده و در داخل استان مشکلات و موانع را برطرف کنند و اگر برای رفع موانع نیاز به دریافت مجوز بود، از طریق وزارتخانه‌های مربوطه موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق، تولید داخلی را نابود می‌کند، ادامه داد: قاچاق کالا مانع از فروش تولید داخلی می‌شود و متأسفانه کشفیات کالای قاچاق کم است و باید همه روزنه‌های ورود کالای قاچاق به کشور رصد و مسدود شوند.

رحیمی با اشاره به مشکل ارزی برخی واحدهای تولیدی در استان زنجان یادآور شد: رئیس‌جمهور در سفر سال گذشته خود به استان زنجان دستور رفع سریع مشکل ارزی واحد تولید کننده پوشاک را دادند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×