» دسته‌بندی نشده » نقدعلی: طرح دارویاری در روزهای آتی روند موفق‌تری را طی خواهد کرد

نقدعلی: طرح دارویاری در روزهای آتی روند موفق‌تری را طی خواهد کرد

شهریور ۵, ۱۴۰۱ 0۰


یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در تامین دارو به ویژه داروهای خاص مشکلاتی دیده می شود اما با اقدامات صورت گرفته به نظر می رسد طرح دارویاری در روزهای آینده روند موفق‌تری را پیموده و وضعیت توزیع و قیمت دارو بهبود یابد.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت توزیع دارو و قیمت آن در سطح کشور، بیان کرد: بعد از قصه حذف ارز ترجیحی تا زمانی که تخصیص ارز و حمایت دارویی از مردم اتفاق افتد، قطعا فراز و نشیبی را پشت سر خواهیم گذاشت که طبیعی است. زمانی که سیستم دارویی کشور به ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی عادت کرده و معتاد نیز شده است با تغییر سیستم قطعا چالش هایی به وجود می آید.

وی در ادامه اظهار کرد: بر این اساس این روزها در تامین داروها به ویژه داروهای خاص مشکلاتی دیده می شود ولی در روزهای اخیر وضعیت تامین برخی از داروها خیلی بهتر شده است و به نظر می رسد سیستم دارویار در روزهای آینده روند موفق تری را طی خواهد کرد و منجر به بهبود فضا خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا هر طرحی برای اینکه به نتیجه مطلوب دست یابد، نیازمند مجریان خوب در مقام اجراست. در اجرای طرح دارویاری نیز سازمان غذا و دارو به عنوان مجری این طرح باید دقت و سرعت را در دستور کار خود قرار دهد، اگر این اتفاق رخ دهد یقینا این طرح با ثمرات بالاتری نتیجه خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×