» دسته‌بندی نشده » گزارش مختصر جلسات لرستان در هیات وزیران مطرح خواهد شد

گزارش مختصر جلسات لرستان در هیات وزیران مطرح خواهد شد

شهریور ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/لرستان سخنگوی دولت گفت: گزارش مختصر جلسات لرستان در هیات وزیران مطرح خواهد شد.

علی بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مهمان مردم دوست داشتنی خرم‌آباد و استان لرستان باشم؛ دولت مردمی در طول یک سال گذشته توانست ۳۱ سفر استانی را انجام داد.

وی بیان کرد: در هفته دولت برنامه‌ریزی شد در یک روز همه هیات وزیران به نمایندگی از دولت سیزدهم حاضر شوند، هم به دلیل شنیدن صدای مردم به ویژه جامعه نخبگان نقاط مختلف کشور و انتقال پیام این قشر در حوزه‌های مختلف،آسیب شناسی عملکرد یک سال گذشته ‌و نکاتی که برای اولویت بندی امور مسائل از سوی نخبگان استانی مطرح می‌شود به جلسه هیات دولت، یعنی ۳۱ سفیر از هیات وزیران مکلف هستند بعد گزارش مختصری از سفر خود را تقدیم هیات وزیران کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: از حیث ارائه گزارش به مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور که دولت اعلام کند در این یکسال گذشته با همکاری و کمک مردم چه کارهایی انجام دادیم؛ در چه وضعیتی بودیم شهریور گذشته و شهریور امسال در چه وضعیتی قرار گرفتیم که امسال مقایسه پیشرفت و یا پسرفت ممکن و مسیر آینده هم روشن‌تر باشد.

سخنگوی دولت گفت: امروز چندین جلسه را مهمان مردم لرستان و شهر خرم‌آباد بودیم و مسائلی مطرح شد.

وی بیان کرد: در حوزه جهاد تبیین جلسه‌ای با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های لرستان داشتیم و همکاری و هم‌افزایی آنان در جهت افزایش شفافیت، پاسخگویی و روشنگری هرچه بیشتر برای مردم و ارائه دستاوردهای کشور و مقابله با تهاجم رسانه‌ای و عملیات روانی از سوی غرب و استکبار انجام می‌گیرد.

بهادری جهرمی گفت: همچنین جلسه‌ای با نخبگان و فعالان فرهنگی واجتماعی و  برخی جانبازان ‌ایثارگران بودیم و گزارش مختصر این جلسات در هیات وزیران مطرح خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×