» آخرین اخبار » گیلان » تساوی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با پیشکسوتان شهرداری بندر آستارا

تساوی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با پیشکسوتان شهرداری بندر آستارا

شهریور ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال تهران با پیشکسوتان شهرداری بندر آستارا به مناسبت یادبود بنیانگذاران باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار دوستانه که به مناسبت یادبود بنیانگذاران باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندر آستارا مرحومین محمد شیخی، بهمن پریان و اسفند عشایری و همچنین خداحافظی شاهین مهدی پور کاپیتان و بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری آستارا در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد، دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت و در نیمه دوم بازی اشپیتیم آرفی ستاره اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز برای پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در این مسابقه گل زد و گل مساوی تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری بندر آستارا را مزدک پوربخش به ثمر رساند.

تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با سرمربیگری محمد رضا مهدوی و با حضور بازیکنانی چون پرویز برومند، مهدی امیرآبادی، اشپیتیم آرفی، سهراب انتظاری، احمد مومن زاده، محمد غلامی، حسین کاظمی، آرین طهماسبی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، محمد نیک سیرت، مسعود زارع و عباس محمد رضائی پای به این دیدار دوستانه گذاشت. در مقابل تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری بندر آستارا نیز با مربیگری فریدون ارژنگی و بازیکنان سابق شهرداری از جمله بابک پوربخش، کاوه پوربخش، کیوان حاجیان، عسگر اجرایی، اسماعیل موسی زاده، مجید مهدی پور، شاهین مهدی پور، سعید بهشتی، سیامک تقی پور، فرشاد ایمان پور، مزدک پوربخش، امین پور امن، حامد بامی و شایان بهزاد به مصاف حریف خود رفتند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مسابقه نیز اهالی ورزش دوست شهرستان مرزی بندر آستارا و علاقه مندان به فوتبال با گرفتن عکس‌های یادگاری با پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال تهران با آنان گفتگو کردند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×