» آخرین اخبار » گیلان » وسواس سرمربی ملوان در انتخاب مهاجم

وسواس سرمربی ملوان در انتخاب مهاجم

شهریور ۴, ۱۴۰۱ 0۰


سرمربی ملوان می‌گوید با وسواس به دنبال مهاجم خارجی است.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر نساجی در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: جای مهرداد اولادی و نادر دست‌نشان خالی بود. فوتبال قشنگی را دیدیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. نساجی در ضربات ایستگاهی خطرناک بود. اگر باهوش بودیم و از موقعیت‌های استفاده می‌کردیم، الآن ۳ امتیاز را گرفته بودیم. می‌دانستیم که آن‌ها فضای زیادی روی ضدحمله به ما می‌دهند اما در تصمیم‌گیری در ضدحمله‌ها بهتر بودیم، می‌توانستیم در ضدحمله‌ها خطرناک باشیم.

زارع در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: بهتر است در این خصوص صحبت نکنم. وقتی هر دو تیم ناراضی باشند، باید متوجه شوید که وضعیت چگونه بوده است. جای تعجب دارد که چگونه خطا روی دروازه‌بان را نگرفت. به هر حال من فکر می‌کنم می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

او درباره کیفیت زمین ورزشگاه شهید وطنی گفت: فکر می‌کنم وضعیت آن روز به روز بهتر می‌شود اما کیفیتش بهتر خواهد شد. من به رفعتی هم گفتم که بگذارند استادیوم پر شود. نساجی و ملوان قدرتشان با هوادارانشان دو چندان می‌شود. من فکرش را نمی‌کردم کیفیت چمن این قدر خوب باشد. یکی از نکات خوبی که رعایت کردند، به زمین آب دادند و باعث شد سرعت بازی زیاد شود.

زارع در خصوص کسب اولین امتیاز در لیگ برتر گفت: هنوز ۳ هفته از لیگ گذشته و همه می‌دانند که ما بدون مهاجم در حال بازی هستیم. وقتی ما دنبال مهاجم خارجی هستیم، با وسواس باید این کار را انجام دهیم. من به سختی در حال انتخاب هستم اما تا فیلم‌ها را کامل نبینم، نمی‌توانم نظر دهم. نه مقابل استقلال و نه مقابل پیکان مستحق باخت نبودیم و حتی می‌توانستیم ۳ بر یک از استقلال پیش بیافتیم.

او در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: ما دوست داریم این اتفاق در انزلی هم رخ دهد و مطمئن هستم که در انزلی اگر این اتفاق رخ دهد، پرشور از ما حمایت می‌کنند و ما هم نتیجه خواهیم گرفت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×