» دسته‌بندی نشده » حرکت در مسیر امامین انقلاب راهگشای مشکلات کشور است

حرکت در مسیر امامین انقلاب راهگشای مشکلات کشور است

شهریور ۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/مرکزی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: حرکت در مسیر امامین انقلاب اسلامی راهگشای مشکلات کشور است و دولت با عزم راسخ و جدیت کامل در این مسیر گام برمی دارد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی، راهی شهرستان خمین شد و در بدو ورود به این شهرستان با خانواده شهید مهدی حاج محمدی دیدار کرد و با بیان اینکه تاکید رییس جمهور بر تکریم و ادای احترام به خانواده شهدا و شنیدن مسائل و مشکلات آنها است، گفت: گره مشکلات کشور با دعای مادران شهدا باز می شود.

وی افزود: همه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم و هر زمان که نام خمین به عنوان زادگاه ایشان شنیده می شود، همراه با عظمت و اقتدار است. مردم خمین و ایران اسلامی به داشتن چنین نعمت بزرگی افتخار می کنند و افتخار همه ما این است که خمین مثل نگین بدرخشد.

وی با بیان اینکه مسیر حل مشکلات کشور با ولایت بودن و حرکت در مسیر امام و رهبری است و هر زمانی که از این مسیر فاصله گرفتیم دچار خسران شدیم، گفت: یکدستی، همراهی و همدلی مسئولین مسیر توسعه و پیشرفت را به ریل خود باز می گرداند و هم اکنون هم در مرکز و هم در استان مرکزی حرکت در این مسیر مشهود و نمایان است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: دغدغه مسئولین استان برای پیگیری مشکلات و توسعه استان، قابل تقدیر است و اگر مشکلاتی نظیر راکد ماندن کارخانجات و عدم استفاده از ظرفیت های اشتغال کارخانجات بزرگی مثل آذرآب و هپکو وجود دارد، نتیجه از ریل خارج شدن و فاصله گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری است. حرکت در مسیر امامین انقلاب اسلامی راهگشای مشکلات کشور است و دولت با عزم راسخ و جدیت کامل در این مسیر گام برمی دارد.

بر اساس این گزارش، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار گفت: از امروز تمام مسئولین عالی دولت و وزرا و معاونین رئیس جمهور در سطح کشور حضور دارند و حداقل هر کدام ۲ استان باید سفر کنند.

وی ادامه داد: امید است که بتوان مسیر پیش رو را با نگاه به خانواده شهدا به درستی پیش برویم.

علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: اقتصاد شهرستان خمین عمدتا بر اساس کشاورزی شکل گرفته و تا قبل از خشکسالی های اخیر بیشتر مردم روستاها اشتغال و درآمد مکفی و زندگی نسبتا خوبی داشتند ولی بعد از خشکسالی ها در زمینه سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد در خمین عملا کاری صورت نگرفت.

وی ادامه داد: بعد از سفر مقام معظم رهبری در دهه هفتاد و تنظیم طرح توسعه شهرستان خمین در دهه ۸۰، قدم های خویی در حوزه صنعتی این شهرستان برداشته شد.

نظری افزود: به طور متوسط در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ سالانه حدود ۱۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده که اقدام خوبی بوده است و اگر همین روند سرمایه گذاری ها ادامه پیدا کند، رفع مشکل بیکاری شهرستان خمین به نقطه خوبی خواهد رسید، جبران مشکلات اقتصاد مردم در حوزه کشاورزی فعلا در حوزه صنعت انجام می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طرح توسعه خمین به جهت اینکه مشوق هایی برای سرمایه گذار شکل گیرد، معافیت مالیاتی ۱۰ ساله پیش بینی شده و همین مسئله سبب شده است که خمین یکی از انتخاب های سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری باشد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×