» آخرین اخبار » گیلان » افتتاح ۱۹ کیلومتر از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رشت

افتتاح ۱۹ کیلومتر از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رشت

شهریور ۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت ۱۹ کیلومتر از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان رشت با حضور فرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.

حمیدرضا امام‌پناهی در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مراسم افتتاح همزمان ۱۹ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی که پیش از ظهر امروز دوم شهریور در روستای پاچکنار صورت پذیرفت، اظهار کرد: بهسازی راه‌های روستایی، از ضروریات توسعه روستاها بوده و با هدف جبران عقب ماندگی‌های به جا مانده از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در شرف افتتاح، تحول خوبی در حوزه راه‌های روستایی حاصل گردد، افزود: این امر تسهیل در تردد و افزایش ایمنی محورهای روستایی را در پی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به پایان عملیات ترمیم و روکش آسفالت ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان که موجبات بهره مندی ساکنین ۱۲ روستای بخش مرکزی از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی دولت سیزدهم در حوزه راه‌های روستایی را فراهم آورده است، گفت: برای انجام این پروژه‌ها، مجموعا مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×