» دسته‌بندی نشده » رهبر انصارالله: اولویت ما ایستادگی در برابر تجاوز است

رهبر انصارالله: اولویت ما ایستادگی در برابر تجاوز است

شهریور ۱, ۱۴۰۱ 0۰


رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد: اولویت نخست ما ایستادگی در برابر تجاوزی است که آمریکا و إسرائیل پشت آن هستند.

به گزارش ایسنا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در سالروز شهادت «زید بن علی» فرزند امام سجاد (ع)، تأکید کرد نهضت زید، از نظر اخلاقی و اصولی دارای اهمیت بسیاری است.

الحوثی افزود: نهضت زید بن علی، مبتنی بر قرآن کریم و امتداد شیوه محمد اصیل بوده و نهضتی به شمار می‌رفت که زید بن علی از طریق آن، در پی نجات امت اسلام از بردگی، گمراهی و وادادگی بود.

وی با بیان اینکه طغیان امویان، تمامی محرمات را زیر پا گذشت، مقدسات را از بین برد، دین اسلام را به بازی گرفت و امت اسلامی را به بردگی کشاند، تصریح کرد: نهضت زید، یک ضرورت دینی و امتداد دین اصیل اسلام بود.

به گزارش العالم، رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: اولویت نخست ما ایستادگی در برابر تجاوزی است که آمریکا و اسرائیل پشت آن هستند. هرکس ایستادگی در برابر تجاوز را اولویت نداند به این معنی است که حجم این تجاوز و اهداف آن را نادیده می‌گیرد.

سید عبدالملک الحوثی افزود: با وجود آتش بس موجود نباید تصور کنیم که جنگ به پایان رسیده است و در نتیجه به امور دیگر سرگرم شویم. از اولویات ما این است که در سایه آتش بس موقت همچنان در بالاترین سطح از آمادگی و هوشیاری در برابر همه طرح های دشمنان باشیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×