» دسته‌بندی نشده » بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد

مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/لرستان وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد بازدید کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به‌منظور بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروهای پرسنلی وارد لرستان شد و از بیمارستان نیایش مرکز استان بازدید کرد.

بیمارستان فوق تخصصی نیایش در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور نمکی وزیر وقت بهداشت در خرم‌آباد کلنگ‌زنی شد ولی علیرغم گذشت سه سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

بیمارستان نیایش خرم‌آباد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان است که عملیات اجرایی این طرح حدود یک سال و نیم پیش متوقف شده بود و با این سفر، اعتباراتی برای از سرگیری آن در نظر گرفته شد و با افتتاح این بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی بیش از ۲ هزار نفر اشتغال‌زایی در استان ایجاد خواهد شد.

قبل از شروع سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به این طرح تزریق شد و حدود ۳۰۰۰ متر سقف پس از تزریق اعتبار ساخته شده و ۱۵۰ نفر در این مجموعه اشتغال‌زایی شده است.

ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد یکی از مطالبات مردم و نمایندگان استان است.

بیمارستان نیایش خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۱۰۷ هزار مترمربع و ۵۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع ساخت در ۱۴ بلوک متفاوت با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند در حال ساخت است.

امید می‌رود شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم بیمارستانی در استان باشیم تا مردم لرستان طمع خدمت بیشتر در حوزه سلامت را بچشند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×