» آخرین اخبار » گیلان » لزوم معدوم سازی اقلام سلامت محور فاسد

لزوم معدوم سازی اقلام سلامت محور فاسد

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان، در مورد رسوب و فساد اقلام سلامت محور تصریح کرد: باید هرچه زودتر نسبت به معدوم سازی کالاهایی که ماندگاری آن سلامت مردم را به مخاطره می اندازد اقدام نمود.

سید مهدی فلاح میری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری استان گیلان از انبار اموال تملیکی استان، اظهار کرد: علیرغم تذکرات و تاکیدات درخصوص تعیین تکلیف اموالی که احکام آن صادر شده؛ متاسفانه در انبارها هنوز هم اموالی دیده می شود که در حال رسوب و فاسد شدن است.

وی در مورد رسوب و فساد اقلام سلامت محور تصریح کرد: باید هرچه زودتر نسبت به معدوم سازی کالاهایی که ماندگاری آن سلامت مردم را به مخاطره می اندازد اقدام کرد.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه برخی از کالاها و موتورهایی که کشف شده و در انبارها ضبط و نگهداری می شود دارای نواقص و ایراداتی است گفت: کارگروهی تشکیل شده تا مشخص شود این اقلام از ابتدا ناقص بوده اند و یا در مدت زمان نگهداری در انبارها قطعاتی از آن جدا شده است.

وی با بیان اینکه برخی پرونده ها در دادسرا، تعزیرات و یا محاکم در حال رسیدگی است افزود: لیست اموال پرونده ها مشخص گشته و دستورات ویژه ای در این خصوص صادر شده و تعداد زیادی از آنان تعیین تکلیف شده است.

فلاح میری گفت: برخی اقلام مانند کالاهای بیمارستانی و البسه پس از دریافت تاییدیه سلامت از سازمان علوم پزشکی به نهاد های حمایتی تحویل داده خواهد شد.

دادستان مرکز گیلان عنوان کرد: ضابطین کاشف پس از کشف بلافاصله اقلام قاچاق را به سازمان اموال تملیکی تحویل و حسب مورد در اسرع وقت پرونده به تعزیرات یا دادسرای مربوطه گزارش گردد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×