» آخرین اخبار » گیلان » امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند

امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند افزود: پدافند غیرعامل یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن و اینکه نباید به دشمن درباره مسائل اجتماعی پاسخ دهیم بلکه باید از آنها درباره مسائل مختلف سوال کنیم.

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان که در مصلی رشت برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب به ادامه راه پیامبرگونه خود می پردازد گفت: از آغازین روزهای ابتدایی انقلاب رهبری پیامبرگونه امام انقلاب را مدیریت کرد و به دست نسل های بعد سپرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بخش اعظم مدیریت نظام اسلامی امروز به دست کسانی است که دیگر نسل اول انقلاب نیستند افزود: انقلاب اسلامی اولین جنگ نامتقارن میان انقلاب و جبهه کفر را شکل داد و امروز نیز با وجود آنکه دشمن به جنگ افزارهای پیشرفته مجهز است اما اراده ها بر خصم فائق می آید.

وی با بیان اینکه در دوران فعلی، امپراطور رسانه ای در دنیا از بمب افکن قوی تر عمل می کند تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام، حرکت نوپای انقلاب را به دل ملت ها برد و دشمن شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کرد لذا به تجهیز قوا در تمام دنیا پرداخت.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه معرفت و شناخت ما نسبت به دشمن در این سال ها افزایش یافته است اما امام از همان ابتدا نسبت به جبهه کفر شناخت کافی داشت گفت: تعبیر امام مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است به مرور زمان بر همگان بیشتر آشکار می شود.

وی با اشاره به حرکت ظالمانه، مزورانه و شیطان صفت آمریکا در برابر چین و روسیه که آمریکا را به افول خود نزدیک می کند عنوان کرد: هر دو کشور را درگیر جنگ می کند تا نتوانند به تدارک قوا برای مبارزه اقتصادی و نظامی با آمریکا بپردازند و دل و چشم ملت های جهان را متوجه این دو منطقه کنند و سلاح های نظامی فرسوده خود را به اوکراین و تایوان می‌فروشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عرصه مفهوم سازی که از سوی آمریکایی ها عملی می شود پیش از انقلاب توسط امام پیش بینی شده بود بیان کرد: دشمن در جنگ نامتقارن موازنه را به گونه ای پیش برد تا همه چیز به نفع او شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: دشمن استعدادهای درون زای امت اسلامی را در نیافته بود لذا دو هزار سایت شیعه شناسی در کشور کفتارها یعنی انگلیس شکل داد تا نیروی اسلامی را بشناسد.

وی با بیان اینکه ایران هسته ای برای غرب خطرساز نیست زیرا کشورهای زیادی از این قدرت برخوردار هستند اما ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آنها خطرناک است گفت: انسان هایی که روح توکل دارند مانند اکثر مدافعان حرم که اوایل انقلاب را درک نکردند وارد عرصه های بزرگ پدافندی و آفندی شدند تا جبهه کفر را از تعرض به دنیای اسلام بازدارند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند افزود: پدافند غیرعامل یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن و اینکه نباید به دشمن درباره مسائل اجتماعی پاسخ دهیم بلکه باید از آنها درباره مسائل مختلف سوال کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی ها سوال کنیم تصریح کرد: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه های سنگین را بر ما متحمل کرده است.

وی با بیان اینکه آنکه گفت «نه غزه نه لبنان» کافر بود؛ چرا که منشور انقلاب اسلامی دفاع از امت اسلامی است اضافه کرد: کسانی که هزینه سنگین برجام را پذیرفتند و انقلاب را دو دهه عقب انداختند باید تاوان بدهند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×