» آخرین اخبار » گیلان » افزایش ۲۶۷ درصدی ورود خودرو به گیلان/ رتبه چهارم تردد ساعتی در کشور

افزایش ۲۶۷ درصدی ورود خودرو به گیلان/ رتبه چهارم تردد ساعتی در کشور

مرداد ۱۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۲۶۷ درصدی ورودی به استان و ۱۶۶ درصدی خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: شاهد تردد ۷۴۳ هزار و ۶۵ وسیاه نقلیه در محورهای استان بودیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد خودرو در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان گیلان از ۱۲ لغایت ۱۷ مرداد، ۳۹۹ هزار و ۹۹۸ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی همچنین از خروج ۳۴۳ هزار و ۶۷ وسیله نقلیه از استان طی مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مجموع شاهد تردد ۷۴۳ هزار و ۶۵ وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۹۳ هزار و ۷۷۸ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۱۱۹ هزار و ۹۹۴ وسیله نقلیه دانست.

مرادی بیشترین میزان خروجی استان را نیز از طریق محور رشت – قزوین با تعداد ۱۳۱ هزار و ۲۵۲ وسیله نقلیه دانست و اضافه کرد: در این مدت بیشترین میزان ورودی به استان در روز جمعه، ۱۴ مرداد با تعداد ۹۰ هزار و ۸۹۲ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی از استان در روز دوشنبه، ۱۷ مرداد با تعداد ۸۰ هزار و ۸۴۴ وسیله نقلیه بوده است.

وی همچنین از افزایش ۲۶۷ درصدی ورودی به استان و ۱۶۶ درصدی خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یعنی ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این ایام، استان گیلان از حیث متوسط تردد ساعتی، رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×