» دسته‌بندی نشده » تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

مرداد ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس‌، همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی طی امروز و فردا خبرداد.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز و فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت برگزار می شود، گفت: تامین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسم عزاداری بر عهده پلیس راهور است.

سردار حمیدی ضمن حضور در برنامه تلویزیونی «شهر امن» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش گفت: از ابتدای ماه محرم و از دهه اول مراسم عزاداری در سطح شهر شروع شد و همکاران بنده حدود ۵ هزار تکیه و هیات را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این ایام خودرو‌ها را از لحاظ پارک منظم خودرو‌یی و موتوری در اطراف و محل برگزاری عزاداری‌ها مدیریت کرده و با چینش منظم آن‌ها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشیده و اقدام به هدایت جریان ترافیک در مقاطعی که ما محدودیت داشتیم؛ کردند.

وی گفت: در این مدت همکاران بنده با اعمال محدودیت خودرو‌های سنگین در ورودی شهر تهران تمهیدات لازم را در این خصوص اعمال کردند؛ از امروز مراسم عزاداری اوج می‌گیرد و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر مراسم عزاداری خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هماهنگی‌هایی که با مسئولان و مدیران هیئات مذهبی شده و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این مجموعه‌ها به صورت مردم یاری وجود دارد به همکاران بنده قبل از شروع مراسم تا پایان مراسم کمک کرده و روان سازی هر چه بیشتر و بهتر ترافیک سرعت بخشیده شد؛ همچنین سعی کردیم که مراسمی کاملا ایمن و بدون حاشیه‌ای به لحاظ ترافیکی برگزار کنیم.

سردار حمیدی ادامه داد: برای امروز و فردا نیز همین طور برنامه ریزی داشته و تمام هم و غم پلیس این است که مراسم عزاداری را در سطح شهر به نحو احسنت و به لحاظ ترافیکی و امنیت عبور و مرور مدیریت کرده و بتوانیم ترافیک عبوری را به مسیر‌های جایگزین هدایت کنیم و این اقدامات وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همکاران پلیس می‌گذارد که انجام این ماموریت را همکاران بنده با میل و رغبت انجام داده تا بتوانیم در عزاداری سرور و سالار شهیدان سهیم باشیم.

وی افزود: قطعا بخش زیادی از تقاطع‌، میادین و معابرمملو از جمعیت خواهد بود و مردم عزیز تردد خواهند داشت که شب‌ها تردد عابرین پیاده با لباس تیره می‌تواند برای رانندگانی که توجه به جلو ندارند و رانندگانی که عجله و شتاب دارند مخاطراتی در پی داشته باشد لذا توصیه می‌شود که حتما هم عابرین از فضا‌هایی عبور کنند که دیده شوند و هم رانندگان در مسیر‌هایی که عبور می‌کنند ملاحظه تردد عابرین پیاده را داشته باشند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *