» آخرین اخبار » گیلان » اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان

مرداد ۱۵, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس همزمان با تعطیلات تاسوعا و عشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و تعطیلات تاسوعا و عشورای حسینی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ بامداد روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه در محور قدیم «رشت – قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «اردبیل – آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ممنوع است.

وی یادآور شد: در شهر رشت برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام(ع) و گلزار شهدا محدودیت ترافیکی عبور خودروها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.

صفاری گفت: محدودیت ترافیکی شهر رشت در شب‌های تاسوعا و روز عاشورا در مسیرهای پل آزادگان – میدان آزادگان به سمت خیابان طالقانی(دانای علی)، خیابان شهریاران، پارک مفاخر به سمت طالقانی، بلوار حبیب‌زاده (ضیابری) به سمت خیابان طالقانی اعمال می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×