» آخرین اخبار » گیلان » باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان راه اندازی می شود

باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان راه اندازی می شود

مرداد ۱۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه کشور، با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب به عنوان نخستین حرکت آفندی رسانه ای، تصریح کرد: باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار را در گیلان با هدف توانمندسازی بانوان خبرنگار راه اندازی خواهیم کرد.

عباس محمدیان در جمع بانوان بسیج رسانه استان گیلان، قرآن را بزرگترین رسانه و پیامبر اسلام(ص) را بزرگترین خبرنگار بشریت دانست و اظهار کرد: شهدای والامقام خبرنگاران انقلاب اسلامی هستند.

وی قدمت تاریخی رسانه در اسلام و ایران را از رسانه های امروزی غرب بیشتر دانست و افزود: ضعف ما در جبهه رسانه انقلاب موجب شده افکار عمومی جهان رسانه را متعلق به غرب بداند، اما غرب در این عرصه هویتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، با بیان اینکه قانون رسانه در کشور ما باید مطابق با آموزه های اسلامی باشد، تصریح کرد: اگر جبهه رسانه انقلاب را تشکیل می دادیم دروس رسانه ای غرب در دانشگاه های ما تدریس نمی شد.

محمدیان، با تاکید بر لزوم مقابله آفندی با امپریالیسم رسانه ای غرب به جای پدافند، خاطرنشان کرد: تولید محتوای غنی ابزار آفند مقابل رسانه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه نیازمند تولید محتوا هستیم، گفت: متاسفانه از فقر محتوا رنج می بریم و باید از فرصت تکنولوژی در راستای آگاهی بخشی و به روز کردن مخاطبان استفاده کنیم. امروزه شناخت درستی از مخاطب وجود ندارد و رسانه های ما هنوز رویکرد سنتی دارند.

رئیس بسیج رسانه، تحقق جبهه رسانه انقلاب را لازمه ایجاد مسئولیت اجتماعی در رسانه ها دانست و عنوان کرد: رسانه های جبهه انقلاب باید از روزمرگی خارج شوند و جهت گیری آنها در راستای منافع ملی باشد.

وی با اشاره به خدشه بنگاه های رسانه ای به جایگاه اصیل خبرنگاری، خاطرنشان کرد: باید عرصه را برای فعالیت خبرنگاران اصیل و اخلاق مدار و قانونمند فراهم کنیم.

محمدیان با بیان اینکه توسعه استان ها ابتدا با توسعه رسانه های محلی اتفاق می افتد، اضافه کرد: بسیج رسانه از همه خبرنگاران در سطح کشور دفاع می کند و اجازه نمی دهیم برخی از افراد از رسانه و خبرنگار برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی بهره بگیرد.

رئیس بسیج رسانه، از بانوان خبرنگار به عنوان سفیران حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: بانوان خبرنگار باید زینب وار از آرمان های انقلاب دفاع کنند و به دشمن اجازه جنگ روایت ها را ندهند.

وی با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب به عنوان نخستین حرکت آفندی رسانه ای، تصریح کرد: باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار را در گیلان با هدف توانمندسازی بانوان خبرنگار راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×