» آخرین اخبار » گیلان » راه‌اندازی مرکز سنجش و پایش آنلاین جهاد دانشگاهی گیلان در آینده ای نزدیک

راه‌اندازی مرکز سنجش و پایش آنلاین جهاد دانشگاهی گیلان در آینده ای نزدیک

مرداد ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از راه اندازی مرکز سنجش و پایش آنلاین در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد.

دکتر حمیدرضا مسکنی در دیدار با سردار آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که در دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی برای درمان زوج های نابارور و همچنین ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در استان گیلان با هدف تکمیل زنجیره غربالگری و توسعه درمان بیماران هدف گذاری کرده است.

وی افزود: امیدواریم با همدلی، همکاری و تلاش مسئولین در این مسیر با کمک به جامعه هدف، در این زمینه گام‌های امیدوارکننده‌ای برداریم.

مسکنی ادامه داد: برای راه اندازی این مرکز نیاز به ساختمان و تکمیل تجهیزات داریم و در این خصوص مکاتباتی با استانداری انجام دادیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از تجربیات جهاددانشگاهی در زمینه‌ درمان سرطان در گیلان خاطرنشان کرد: در جهت کمک به مردم و بیماران، مرکز درمانی را راه اندازی خواهیم کرد حتی اگر مجبور باشیم ساختمانی را اجاره و یا یکی از ساختمان های جهاد دانشگاهی را برای راه اندازی این مرکز اختصاص خواهیم داد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در ادامه از راه اندازی فاز یک پایش آنلاین در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و گفت: پایش آنلاین کمک می کند، هر آنچه که مربوط  به زمین است را پایش کنیم.

وی با اشاره به تغییرات اراضی موجود در استان گیلان، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می تواند پایش همیشگی بر مبنای تصاویر پهبادی بر اکوسیستم ارزشمند گیلان داشته باشد و از آخرین تغییرات اراضی مطلع باشد.

مسکنی با اشاره به چالش های گیلان در بحث سازه های غیرمجاز  ادامه داد: با پایش آنلاین علاوه بر رصد این موضوعات می توان بر اجرای درست طرح های هادی، پایش و نگهداری ریل ها و … نظارت کرد.

وی گفت: فراهم شدن این زیرساخت ها موجب صرفه جویی دستگاه ها در  زمان و هزینه خواهد شد.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×