» آخرین اخبار » گیلان » فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا سه شنبه

فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا سه شنبه

مرداد ۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه شرایط برای افزایش ابر و بارندگی پراکنده و وزش باد مهیاست، تصریح کرد: طی فردا و پس فردا با تقویت ناپایداری ها در برخی از نقاط بارندگی شدید و رگباری و وزش شدید باد و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما دانست و اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد افزایش ابر و بارندگی پراکنده و وزش باد هستیم.

وی دمای هوای رشت را بین ۲۲ و ۳۱ درجه سلسیوس در نوسان دانست و با اشاره به رطوبت ۸۰ درصدی، افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم و بیش پایدار تا پایان هفته در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه شرایط برای افزایش ابر و بارندگی پراکنده و وزش باد مهیاست، تصریح کرد: طی فردا و پس فردا با تقویت ناپایداری ها در برخی از نقاط بارندگی شدید و رگباری و وزش شدید باد و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

 دادرس، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی طی فردا تا سه شنبه خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی با بارندگی و وزش باد و رعد و برق و مه آلودگی و تگرگ در ارتفاعات و دامنه ها همراه خواهد بود.

وی از احتمال خسارت به سازه ها و شکستن درختان و آبگرفتگی منطقه ای و طغیان و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن سیلاب موقتی و خسارت به شالیزارها و … خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت کاهش دما محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×