» آخرین اخبار » گیلان » تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه

تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه

مرداد ۸, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه کشور، با تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه افزود: دشمن امروز در تلاش برای القای نا امیدی در جامعه است لذا رسانه‌ها باید با تهیه خبر از طریق تولید محتوا به افزایش امید در جامعه کمک کنند.

عباس محمدیان در دیدار با اعضای دفتر تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان گیلان، با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: حضرت زینب(س) بزرگترین خبرنگار در تاریخ و واقعه عاشورا بوده و خبرنگاران در جمهوری اسلامی با تبعیت از حضرت زینب کبری(س) باید به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور نقش مردم و رسانه ها در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید اعتماد میان مردم و رسانه در کشور دو طرفه باشد و این دلیل رو به افول رفتن مرجعیت رسانه در سطح کشور است.

محمدیان با بیان اینکه بحران اطلاع رسانی امروز به وضوح قابل مشاهده است، تصریح کرد: بزرگترین جنگ بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و آن جنگ روایت‌ها در عرصه رسانه می‌باشد، زیرا در این جنگ تشخیص میان حق و باطل بسیار سخت شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه افزود: دشمن امروز در تلاش برای القای نا امیدی در جامعه است لذا رسانه‌ها باید با تهیه خبر از طریق تولید محتوا به افزایش امید در جامعه کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به وجود فقر تولید محتوا در کشور گفت: متاسفانه در رسانه‌های کشور فقر محتوا وجود دارد؛ به طوری که سیل عظیمی از جامعه نخبگانی از رسانه‌های داخلی فراری هستند.

محمدیان، جنگ امروز استکبار علیه جمهوری اسلامی را جنگ ترکیبی دانست و بیان کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و رسانه یکی از اضلاع این جنگ ترکیبی است لذا باید برای موفقیت در این جنگ جبهه واحد رسانه در جریان انقلاب تشکیل شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در جمهوری اسلامی سیاست زده شده‌اند، عنوان کرد: رسانه‌ها نباید در جمهوری اسلامی با تغییر دولت تغییر رویه دهند، زیرا فلسفه رسانه بیان مشکلات و تلاش برای حل آن از طریق مسئولان است.

تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه

تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه

تاکید بر لزوم توجه به افزایش امیدافزایی در جامعه

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×