» دسته‌بندی نشده » پوشاک عفیفانه ایرانی ـ اسلامی را در فضای مجازی معرفی کنیم

پوشاک عفیفانه ایرانی ـ اسلامی را در فضای مجازی معرفی کنیم

مرداد ۵, ۱۴۰۱ 0۰


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، محمد مهدی اسماعیلی در بازدید از نخستین نمایشگاه «مد و پوشاک ایرانی اسلامی ایران ویژند» گفت: با توجه به این‌که مردم امروزه از فضای مجازی و درگاه‌ها برای خرید مایحتاج خود و پوشاک استفاده می‌کنند، اگر بتوانیم پوشاک عفیفانه ایرانی اسلامی را در این فضا معرفی کنیم قطعا تاثیرگذار است. این موضوع به دلیل قطع واسطه‌گری در کاهش قیمت نیز اثر دارد چرا که قیمت‌ها در زنجیره واسطه گری بالاتر می‌روند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: قطعا فضای مجازی تاثیر مهمی در چرخه عرضه پوشاک ایرانی اسلامی و عفیفانه به عموم مردم دارد. من به همکارانمان در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نیز گفته‌ام که زیست بوم ها را  در خدمت توسعه فضای عرضه لباس عفیفانه بیاورند.

او گفت: ما الان در موضوع مد و پوشاک ایرانی اسلامی چند مسئله داریم یکی از آنها موضوع عرضه است و برای حل مسائل عرضه باید از طریق درگاه های خوب در فضای مجازی اقدام کنیم. در حال حاضر  این ویژندها عرضه مناسبی در فضای مجازی ندارند به این دلیل که در جامعه نتیجه فعالیت آنان خیلی دیده نمی شود. وقتی روزی برسد که ما پوشاک ایرانی اسلامی را در جامعه به عنوان پوشاک قالب ببینیم، آن روز یعنی عملکرد ویژندهای تولید مد و پوشاک ایرانی اسلامی موفقیت آمیز بوده است.

انتهای پیام 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×