» دسته‌بندی نشده » برگزاری کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای

برگزاری کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای

مرداد ۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایستگاه مشاوره و کارگاه «سواد بازی‌های رایانه‌ای» به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فرهنگسرای رسانه برگزار شده و در آن مهم‌ترین موضوعات درباره بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای رسانه، ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای با مشارکت فرهنگسرای رسانه، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سرای محله قبا روز چهارشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ برپا می‌شود. 

این کارگاه با هدف ارتقای فرهنگی اقشار مختلف جامعه به‌خصوص خانواده‌ها و فرزندان طراحی شده و در آن مهم‌ترین موضوعات با محوریت سواد بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 
از جمله دیگر محورهای این جلسه می‌توان به گپ‌وگفت خودمانی با والدین و فرزندان، معرفی بازی‌های جذاب و هدفمند، گفت‌وگو درباره مسائل روانشناختیِ بازی‌ها، شناسایی بازی‌های مفید و مضر و… اشاره کرد. 

ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای روز چهارشنبه ۵ مردادماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ویژه «همکاران فرهنگسراها و نمایندگان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ویژه «خانواده‌ها و فرزندان» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

همچنین سلسله‌کارگاه‌های سواد بازی در ایام تابستان در مناطقی ۲۲گانه و مراکز خاص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور کارشناسان مطرح این حوزه به‌صورت رایگان برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است. 

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×