» دسته‌بندی نشده » بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش در تکمیل شده است

بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش در تکمیل شده است

تیر ۳۱, ۱۴۰۱ 1۰


ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت مجلس حقوق و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش در تکمیل شده است.

دکتر بابک افقهی ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار کرد: این بیمارستان یکی از الزامات و ضروریات شهر اراک و استان مرکزی و استان های همجوار است ولی درگیر فرسودگی پایانی اجرا شده است.

وی افزود: امیدواریم در سفر امروز دکتر رییسی به استان مرکزی و تمهیدی که برای اتمام پروژه و منابع در نظر گرفته شده صورت گرفت،ه پایان امسال یا اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم و نماد ناکارآمدی که مردم طی سال های اخیر درگیر آن بوده اند، خاتمه یابد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان نیز بیان کرد: برآورد صورت گرفته برای اتمام پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم منابع در این سفر دیده شود تا در سال جاری عملیات احداث ساختمان خاتمه یابد و با توجه به تعدد قول های مسئولان گذشته، امیدواریم وعده صادقانه دولت سیزدهم نسبت به تکمیل بیمارستان، محقق شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردمی در استان مرکزی اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: بیماستان قدیمی علیرغم اینکه تجهیزات به روز و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در اختیار دارد، اما به دلیل عدم مناسب بودن هتلینگ، رضایتمندی را رقم نمی زند و امیدواریم با همت مسئولین و پیگیری دولت سیزدهم و قول های مساعد، با تامین به موقع بودجه، ساخت ابنیه بیمارستان، امسال تمام شود و در اوایل سال آتی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×