» آخرین اخبار » گیلان » ارتقای فرهنگ جهادی دانشجویان با استفاده از ظرفیت های سازمان جهاد دانشگاهی گیلان  

ارتقای فرهنگ جهادی دانشجویان با استفاده از ظرفیت های سازمان جهاد دانشگاهی گیلان  

تیر ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان گفت: ما می خواهیم دانشجویان استان را با زیرساخت هایی که در اختیار داریم با فرهنگ جهادی آشناتر کنیم.

دکتر حمیدرضا مسکنی در دیدار با کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی که در دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بخش های متعددی فعالیت می کند و هدف غایی این سازمان یاری رساندن برای تحقق اهداف نظام در بدنه جامعه است.

وی افزود: سازمان جهاد دانشگاهی در بخش آموزش، نگاه مهارت محور دارد و تاکید داریم آموزش ها به سمتی پیش برود که برای مهارت آموز، یک شغل ایجاد شود.

وی بانک خون بندناف، درمان ناباروری، واحد درمان سرطان پستان، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و… را از جمله فعالیت های ثمربخش جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد.

مسکنی با بیان اینکه گیلان در رویارویی با بیماری سرطان پستان و ناباروری در کشور، نیازمند حمایت بیشتری است، افزود: همه تلاش ما این است که چنین مشکلاتی در استان کاهش یابد و گام های موثری نیز برداشته شده است.

مسکنی با اشاره به فعالیت های سازمان دانشجویان در جهاد دانشگاهی گیلان تصریح کرد: رسالت ما این است که زمان دانشجو را به گونه ای پر کنیم که دشمن نتواند برای دانشجو به نفع اهداف خودش برنامه ریزی کند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: سازمان دانشجویان در جهاد دانشگاهی گیلان به گونه ای طراحی شده است که برای تمام دانشجویان استان امکان خدمت رسانی دارد.

وی افزود: ما می خواهیم دانشجویان استان را با زیرساخت هایی که در اختیار داریم با فرهنگ جهادی آشناتر کنیم.

مسکنی گفت: جهاد دانشگاهی آماده است تا با خودباوری و همت متعهدانه در موارد متعدد آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با استفاده از ظرفیت های بالای علمی و توانمندی های جهادگران، خدمتگزار مردم استان گیلان باشد و باور داریم که در مسیر توسعه باید به هموطنان مان یاری برسانیم تا گام های موثرتری در گیلان برداشته شود.

انتهای پیام  



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×