» دسته‌بندی نشده » کارزار انتخاباتی تایوان آغاز شد

کارزار انتخاباتی تایوان آغاز شد

تیر ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰


“تسای اینگ ون” کارزار انتخابات حزب خود را برای انتخابات محلی نوامبر ۲۰۲۲ از همین امروز (یکشنبه) آغاز کرده و هدفش را مقاومت اقتصادی جزیره در مواجهه با چالش‌های جهانی از جمله جنگ اوکراین و تورم قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، درحالیکه تسای اینگ ون، رئیس جمهوری تایوان و حزب حاکم او توانست در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۲۰۲۰ خوش بدرخشد، حزب اصلی اپوزیسیون کومینتانگ در انتخابات شهردارها و شوراها سال ۲۰۱۸ نتایج خوبی به دست آورد.

تسای اینگ ون که در کنگره سالانه حزب حاکم به “کاپیتان تایوان” معروف است در جمع اعضای حزب گفت که دوران پسا پاندمی از فرصت و چالش، از حمله روسیه به اوکراین تا افزایش تورم جهانی پر بود.

وی ادامه داد: اما می‌توانیم به خودمان اطمینان داشته باشیم. مبنای اقتصادی تایوان خوب است و بسیاری از صنایع نیز موقعیت استراتژیک کلیدی را در روند بازسازی زنجیره تامین جهانی به دست آورده‌اند.

انتخابات ۲۶ نوامبر آزمونی برای هر دو حزب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در اوایل سال ۲۰۲۴ خواهد بود و در میانه افزایش فشار نظامی از سوی چین، که تایوان را قلمرویی از آن خود می‌داند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×