» آخرین اخبار » گیلان » شاخص گازرسانی در آستارا به ۹۶.۳ رسید/ نقش ویژه آستارا در سوآپ گازی به کشورهای همسایه

شاخص گازرسانی در آستارا به ۹۶.۳ رسید/ نقش ویژه آستارا در سوآپ گازی به کشورهای همسایه

تیر ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان ‌فرماندار آستارا با اشاره به اینکه شاخص گازرسانی در شهرستان مرزی آستارا به ۹۶.۳ رسیده است گفت: نقش ویژه آستارا در سوآپ گازی به کشورهای همسایه قابل توجه است.

عنایت رضایی پور در آیین معارفه سرپرست جدید اداره گاز شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: امیدوارم با تعامل و جدیت و به کارگیری همه منابع و امکانات و با توجه به نیاز شهرستان شاهد شکوفایی بیش از پیش در حوزه گاز رسانی باشیم.

وی افزود: قدم های موثری در جهت توسعه گازرسانی در شهرستان مرزی آستارا برداشته شده اما لازم است برای رسیدن به جایگاه واقعی این شهرستان به صورت شبانه روزی تلاش شود.

فرماندار آستارا با اشاره به وجود بیش از ۴۱ هزار مشترک گاز در سطح شهرستان آستارا اظهار کرد: شاخص گازرسانی در شهرستان مرزنشین آستارا به ۹۶.۳درصد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه آستارا یک شهرستان مرزی و ویژه است گفت: اداره گاز آستارا از لحاظ کمی و کیفی و خدمت صادقانه عملکرد مناسبی به نمایش گذاشته است و خدمات دهی در روستاهای شهرستان در حوزه گاز در حال انجام است.

رضایی پور خواستار گازرسانی به آن دسته از روستاهای گازرسانی نشده در سطح شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: گازرسانی به روستاها از جمله زیرساخت ها و خدماتی است که طی سال‌های طولانی بعد از انقلاب در کشور اجرایی شده و همواره مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: تلاش برای گازرسانی به روستاها یکی از اقداماتی است که دولت موفقیت‌های چشم گیری در آن داشته است و منجر به محرومیت زدایی و رضایتمندی جامعه روستایی از دولت و نظام اسلامی شده است.

رضایی پور با اشاره به اهمیت آستارا در زمینه سوآپ گازی، صادرات و ترانزیت گاز از این منطقه مرزی اظهار کرد: نقش مثمر ثمر شهرستان مرزی آستارا به عنوان یک مرکز اقتصادی در زمینه های مختلف برای کشور قابل توجه است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها، جنگل‌ها را نجات میدهد افزود: گاهی برای تامین گرما و از ترس مشکلات تامین سوخت برای اهالی روستا چاره ای جز قطع درختان جنگلی نمی ماند که با انتقال گاز، درختان و این طبیعت زیبا از هر آسیبی در امان می‌ماند.

به گزارش ایسنا، در این آیین از خدمات محمدرضا صدق کار رئیس سابق اداره گاز آستارا تقدیر و سخاوت جبالی با حکم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×