» دسته‌بندی نشده » راه اندازی کمپین #همسفره_شو برای حمایت از خانواده ها کم برخوردار گیلانی

راه اندازی کمپین #همسفره_شو برای حمایت از خانواده ها کم برخوردار گیلانی

مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ 0۰

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، در گفت و گو با خبرنگار گیلسو با اشاره به برپایی پویش تهیه اقلام خوراکی و غذای گرم ویژه خانواده های نیازمند گیلانی در ماه محرم و صفر، اظهار کرد: بنیاد دستان مهربان با راه اندازی پویش #همسفرهشو در شبکه های اجتماعی تلاش می کند تا اقلام خوراکی مورد نیاز خانواده های کم بضاعت گیلانی را تامین کند.
خیرخواه حجم کمک های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان به کمپین #همسفرهشو را از ابتدای پویش تا کنون، بیش از یک میلیارد ریال برشمرد و افزود: این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به کمک های دو مرحله ای حامیان دستان مهربان از رشت به سیستان، افزود: حامیان دستان مهربان در استان گیلان پیش از این نیز با برپایی پویش همنفس حمایت های قابل توجهی از خانواده های کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان داشتند.
رضا خیرخواه با اشاره به انجام تبلیغات کمپین «هم‌نفس با سیستان» از طریق شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی در سطح استان گیلان، گفت: مردم استان گیلان و شهر رشت در این کمپین بیش از ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده های کم بضاعت سیستان و بلوچستان کمک کردند.
وی تصریح کرد: بنیاد دستان مهربان با دارا بودن ۱۹ شعبه و ۱۵۰۰۰ مددجو در سراسر کشور به همراه بیش از ۱۰۰۰ نفر کارمند یکی از بزرگترین مراکز خیریه ایران است که توانسته با ساخت بیش از ۱۲ مدرسه، ۷ مرکز خدمات درمانی، کارگاه های توانمند سازی و مراکز آیندگان، گام های بلندی را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بردارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×