» آخرین اخبار » گیلان » بستری های کرونایی گیلان ۳ رقمی شد/ آماده تزریق دز چهارم هستیم

بستری های کرونایی گیلان ۳ رقمی شد/ آماده تزریق دز چهارم هستیم

تیر ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به سه رقمی شدن کل بستری ها، افزود: در حال حاضر ۱۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۱ نفر بد است.

فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه چهار نفر از این بستری ها جدیدا در آی.سی.یو بستری شدند.

وی با اشاره به سه رقمی شدن کل بستری ها، افزود: در حال حاضر ۱۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۱ نفر بد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، غالب موارد ابتلا را زیرسویه های جدید امیکرون دانست و افزود: افراد بیشتر علائم شبیه به سرماخوردگی دارند و در برخی از موارد آبریزش بینی و گلودرد و مشکلات گوارشی دیده می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۷ پایگاه واکسیناسیون در سطح استان آماده تزریق واکسن است، یادآور شد: افرادی که شش ماه از تزریق دز سوم واکسن کرونای آنان گذشته باید برای تزریق دز چهارم اقدام کنند.

مهرابیان همچنین از افرادی که تنها دو دز واکسن را دریافت کردند خواست برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند و گفت: در حال حاضر یک شهرستان نارنجی، چهار شهرستان زرد و ۱۲ شهرستان آبی داریم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×