» آخرین اخبار » گیلان » دروازه بان سابق پرسپولیس به ملوان پیوست

دروازه بان سابق پرسپولیس به ملوان پیوست

تیر ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان که فصل آینده بعد از دوری شش‌ساله در لیگ‌برتر حضور خواهد داشت به‌طور رسمی فعالیتش در نقل‌وانتقالات را از روز گذشته با تمدید قرارداد مازیار زارع سرمربی و رضا حیدری دروازه‌بانش آغاز کرد. 

امروز در نخستین خرید رسمی ملوان، ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته فجرسپاسی شیراز که دوران سربازی‌اش را در آنجا سپری می‌کرد با عقد قراردادی به‌مدت یک‌سال به ملوان بندرانزلی پیوست.

ایمان صادقی (متولد ۱۹ دی ۱۳۷۰ – تهران) یک فوتبالیست ایرانی است که در باشگاه فوتبال فجر سپاسی شیراز بازی می‌کند. 

او فوتبال را از منطقه ۱۹ خانی‌آبادنو شروع کرد. عضو تیم استقلال تهران بود و در سن ۱۳ تا ۱۵ سالگی عضو تیم نوجوانان پاس بوده‌است. او در سال ۱۳۹۳ برای رفتن به خدمت سربازی با تیم ملوان بندر انزلی قراردادی دوساله امضا کرد. 

ایمان صادقی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های متعددی از جمله پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد و همچنین در اکثر تیم‌های شمال ایران از خونه‌به‌خونه بابل گرفته تا سپیدرود رشت، داماش گیلان و همین ملوان نیز بازی کرده است. 

صادقی ۳۰ساله پیش از این دو مقطع در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ درون دروازه ملوان ایستاده بود و پیوستن او به قوهای سپید برای سومین‌بار رقم خورد. 

پس از اشتباهات او در بازی پرسپولیس و سپاهان تعدادی از هواداران به اشتباه به صفحه اینستاگرام ایمان صادقی که همنام اوست و کشتی‌گیر است حمله کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *