» آخرین اخبار » گیلان » دولت برای تثبیت قیمت ها تلاش کند

دولت برای تثبیت قیمت ها تلاش کند

تیر ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه مردم در رنج هستند و گرانی های زیادی را متحمل می شوند، تصریح کرد: امیدواریم دولت این مشکلات را درک کند و هرچه سریع تر برای تثبیت قیمت ها برنامه عملیاتی داشته باشد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلای رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های دولت برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: در دیدار روز گذشته با وزیر اقتصاد و دارایی بر لزوم رسیدگی فوری به مشکلات اقتصادی تاکید کردم.

وی با بیان اینکه مردم در رنج هستند و گرانی های زیادی را متحمل می شوند، تصریح کرد: امیدواریم دولت این مشکلات را درک کند و هرچه سریع تر برای تثبیت قیمت ها برنامه عملیاتی داشته باشد.

امام جمعه رشت مردم ایران را همواره در صحنه دفاع از انقلاب و کشور دانست و گفت: مسئولان باید خدمت به این مردم نجیب را سرلوحه خویش قرار دهند تا عاقبت به خیر شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی به پشتوانه ملتی بصیر و شجاع در مقابل همه ابرقدرت های عالم ایستاده است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی و افول ابرقدرت های پوشالی هستیم که نتیجه مقاومت و زیر بار زور نرفتن است.

وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را تحقق وعده الهی دانست و بیان کرد: امروز دشمنان انواع و اقسام توطئه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی را علیه ما اجرایی می کنند تا این عزت و اقتدار را خدشه دار کنند، اما تیرشان به سنگ می خورد.

آیت الله فلاحتی یکی از مهمترین شاخصه های عزت و اقتدار ملت ایران را ولایت فقیه دانست و متذکر شد: در سایه ولایت ۴۳ سال از عمر انقلاب را با سرباندی و پیروزی گذراندیم و زیر سایه ولایت زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواهیم شد و نباید با ولایت زاویه پیدا کنیم، زیرا نابودی حتمی است.

وی سرنوشت شوم منافقین را نتیجه ایستادن در مقابل نظام اسلامی دانست و گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی همه دشمنان را به عقب راندیم و همانگونه مه قرآن وعده داده، مومنان یاری و دشمنان دین خدا کیفر می شوند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×