» دسته‌بندی نشده » فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی

فارس من| درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی

تیر ۱۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد» عنوان کردند که با گذشت ۵ سال از پرونده شکایت، هنوز این پرونده به نتیجه‌ای نرسیده است. 

امضا کنندگان این پویش در راستای رسیدگی به شکایت، تعیین تکلیف و جبران خسارت مالباختگان  خواستار تشکیل ستادی با عضویت نمایندگان قوه قضائیه و دادگستری، وزارت اطلاعات، کمیسیون صنعت و اصل نود مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور شدند. 

این مالباختگان عنوان کردند که با توجه به گذشت ۵ سال از پرونده شکایت بیش از ۱۷۰۰ نفر از شرکت خودرویی «مفتاح رهنورد» تاکنون هیچ کدام از شکات به ریالی از حق و حقوق خود نرسیده‌اند که این امر علاوه بر صرف هزینه و وقت فراوان در روند رسیدگی و اطاله دادرسی باعث به وجود آمدن ناامیدی و سرخوردگی در زندگی و معضلات در معیشت مالباختگان و خانواده  ایشان شده است. 

انتهای پیام/ ت ۱۶




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *