» آخرین اخبار » گیلان » پروژه های آب گیلان در بسته های ویژه وزارت نیرو دیده شده است

پروژه های آب گیلان در بسته های ویژه وزارت نیرو دیده شده است

تیر ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان معاون آبفای وزارت نیرو گفت: بسیاری از پروژه های آب و فاضلاب گیلان در بسته های ویژه وزارت نیرو دیده شده و لذا سدهای مخزنی سفیدرود و پلرود و سدهای لاستیکی و طرح های آبرسانی و تصفیه خانه ها حتما در این بسته مورد توجه است.

محمد جوانبخت در نشست مدیران گیلان با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: در وزارت نیرو بسته های اولویت داری از پروژه ها تنظیم شده است و می دانیم که شرایط آب کشور ویژه‌ است و مدیریت آب کشور هم باید ویژه باشد.

وی افزود: می خواهیم در دوره سه ساله قبل از پایان کار دولت فعلی پروژه های مهم این وزارتخانه را به پایان برسانیم.

معاون آبفای وزارت نیرو ادامه داد: بسیاری از پروژه های آب و فاضلاب گیلان در بسته های ویژه وزارت نیرو دیده شده و لذا سدهای مخزنی سفیدرود و پلرود و سدهای لاستیکی و طرح های آبرسانی و تصفیه خانه ها حتما در این بسته مورد توجه است.

جوانبخت تصریح کرد: تلاش می شود با استفاده از اعتبارات تهاتر و ردیف های سال جاری پروژه های استان گیلان با اولویت ویژه در بسته های وزارت نیرو مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آب گیلان خوب بود و لذا با توجه به محدودیت منابع آبی در استان که ۵۰ درصد کاهش داشته، خوشبختانه شاهد مدیریت خوبی هستیم و کمبود خاصی وجود ندارد.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه دستگاه ها در حوزه مدیریت منابع آب و انرژی به همراهی خود ادامه دهند، گفت: گیلان شرایط خوبی دارد، اما در حوزه آب نیازمند یاری بیشتر هستیم، زیرا مشکل آب جدی است و فراتر از وزارت نیرو بوده و باید کمک شود تا کارها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×