» دسته‌بندی نشده » جشن بزرگ انقلاب توسط اصناف و بازاریان شهرستان لنگرود برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب توسط اصناف و بازاریان شهرستان لنگرود برگزار شد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش گیل سو، همزمان با فرارسیدن یوم الله دهه فجر جشن بزرگ انقلاب توسط اصناف و بازاریان شهرستان لنگرود، با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود ، جمعی از روسای ادارات و جمع پورشور بازاریان شهرستان لنگرود برگزار شد.

در این جشن بزرگ فریب رییس اتاق اصناف شهرستان لنگرود ضمن تبریک یوم الله دهه فجر گفت: اصناف و بازاریان همیشه و هر زمان از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره در تمام صحنه ها حضور فعال داشته و یاریگر نظام و انقلاب بوده اند.

فریب بیان داشت: هر ساله با آغاز دهه مبارک فجر جشن انقلاب توسط اصناف و بازاریان برگزار می گردد.امسال نیز در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه خود دانستیم تا جشن بزرگی را باشکوهتر از سنوات قبل، با همکاری روسای اتحادیه های صنفی شهرستان لنگرود برگزار نماییم.

لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود سخنران ویژه این مراسم نیز ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و قدردانی از زحمات اقای فریب و روسای اتحادیه های صنفی جهت برگزاری این جشن باشکوه گفت: امروز اگر بخواهیم فقر را برای همیشه ریشه کن کنیم باید به بخش خصوصی توجه بیشتری نماییم.یقینا توسعه اقتصاد کشورمان بر پایه رشد و توجه بیشتر به بخش خصوصی است.

لاهوتی اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ ما در لنگرود بازار و بازاریان لنگرود است.حضور مردم از نقاط مختلف استان جهت خرید در لنگرود نشان از رونق کسب و کار در لنگرود است.

در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به رییس اتاق اصناف و اعضای هییت رییسه اتاق اصناف توسط نماینده شهرستان لنگرود، از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان نیز توسط اتاق اصناف قدردانی به عمل امد.

خبرنگار: فاطمه مشفق

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×