» آخرین اخبار » گیلان » عزم دولت مبارزه با فساد است/ راه اندازی ۲۸ مرکز توانبخشی – رفاهی ایثارگران

عزم دولت مبارزه با فساد است/ راه اندازی ۲۸ مرکز توانبخشی – رفاهی ایثارگران

تیر ۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس بنیاد شهید، با بیان اینکه عزم دولت مبارزه با فساد است و در این راه نه خسته می شویم و نه عقب نشینی می کنیم، افزود: تخلفاتی از گذشته رخ داده و پرونده هایی در مراجع قضایی باز است و لذا دستگاه های نظارتی رسیدگی و پیگیری را بر عهده دارند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره اختلاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: این اختلاس در یکی از شرکت های وابسته به بانک دی بوده و ضد انقلاب سر و صدای زیادی کرده است.

وی با بیان اینکه عزم دولت مبارزه با فساد است و در این راه نه خسته می شویم و نه عقب نشینی می کنیم، افزود: تخلفاتی از گذشته رخ داده و پرونده هایی در مراجع قضایی باز است و لذا دستگاه های نظارتی رسیدگی و پیگیری را بر عهده دارند.

رئیس بنیاد شهید بانک دی را متعلق به جامعه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: حتما تا ریال آخر مطالبات این بانک را می گیریم و به تخلفات رسیدگی می کنیم، ولو اینکه مدیران و کارکنان این بانک نقش داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی به روند اجرای مرکز رفاهی توانبخشی ایثار گیلان اشاره کرد و متذکر شد: وظیه داریم در همه استان ها مرکز جامع توانبخشی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی ایجاد کنیم.

رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه در همین مدت کوتاه با کمک رئیس جمهور در ۲۸ استان مرکز را فعال کردیم، گفت: طی ۹ ماه گذشته با کمک دولت و بخش های اقتصادی بنیاد از چهار مرکز به ۲۸ مرکز فعال رسیدیم؛ این مرکزها نیمه ساز رها شده و یا تجهیز نشده بود.

وی چهار استان از جمله گیلان را محروم از مرکز جامع توانبخشی دانست و اضافه کرد: در این چهار استان حتی در مراحل ابتدایی پروژه هم نیستیم و باید از صفر شروع کنیم.

قاضی زاده استان گیلان را دارای فرصت های زیاد و امکانات خوبی دانست و گفت: با هدایت استاندار و فرمانده سپاه استان می توانیم این مرکز را نه تنها برای ایثارگران استان بلکه برای مجموعه ایثارگران کشور راه اندازی کنیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×