» آخرین اخبار » گیلان » آغاز سنجش سلامت نوآموزان گیلانی در ۲۷ پایگاه

آغاز سنجش سلامت نوآموزان گیلانی در ۲۷ پایگاه

تیر ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، از فعالیت ۲۷ پایگاه ثابت سنجش سلامت در استان خبر داد و عنوان کرد: اولیا می تواند با مراجعه به این پایگاه از خدمات آموزش و پرورش بهره مند شوند.

محمد فائزی، در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان گیلانی خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی، پیشگیری و پیگیری مسائل و مشکلات برای دانش آموزان است که با روش های حرفه ای دنبال می شود.

وی با بیان اینکه طرح سنجش برای ورودی های پایه اول دبستان از امروز آغاز شده و تا نیمه اول شهریور ادامه دارد، افزود: سنجش سلامت پیش دبستانی ها از اول مهر آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، از فعالیت ۲۷ پایگاه ثابت و ۹ پایگاه سیار سنجش سلامت در استان خبر داد و عنوان کرد: اولیا می تواند با مراجعه به این پایگاه از خدمات آموزش و پرورش بهره مند شوند.

فائزی از اولیا خواست اولا دانش آموزان را به مدرسه معرفی و ثبت نام کنند و گفت: نوبت گیری سنجش توسط مدیران مدارس انجام و زمان به اولیا گزارش می شود و لذا اولیا و دانش آموزان در زمان مقرر در پایگاه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه انواع تست های لازم برای سلامت از جمله جسمی – حرکتی، بینایی، شنوایی و هوش دانش آموزان در طرح سنجش انجام می شود، خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزشی دچار کاستی باشد از طریق پایگاه سنجش به مراکز تخصصی معرفی و روند درمان به اولیا ارائه می شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×