» دسته‌بندی نشده » فارس من| هیأتی که زائراولی‌های نیازمند را به مشهد می‌برد +عکس و فیلم

فارس من| هیأتی که زائراولی‌های نیازمند را به مشهد می‌برد +عکس و فیلم

تیر ۳, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان سامانه «فارس من» با امضاء پویشی با عنوان حمایت مالی برای اعزام ۳۱۳ زائر دانش‌آموز، پشتیبانی مالی و اختصاص امکاناتی برای این دانش‌آموزان را مطالبه کردند. این مطالبه را می‌توانید اینجا ببینید.

محمود مدینه‌نگاه، مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های فرهنگی ما اعزام زائر اولی‌های نیازمند به مشهد است، افزود: در طول سال برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ۳ کاروان از اقشار مختلف جنوب کرمان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفتند به مشهد اعزام کنیم.

ساخت ۴۰ خانه برای خانواده‌های کپرنشین

ما از سال ۸۸ برای خدمت‌رسانی در منطقه محرومی در ۸۰ کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی مستقر شدیم که مردم این مناطق فوق‌العاده محروم و ۶۰ درصد آنها کپرنشین هستند. 

وی افزود: در طول سال گروه جهادی ما طی دو بازه زمانی در این منطقه حاضر می‌شوند و الحمدلله تاکنون ۴۰ خانه برای خانواده‌های کپرنشین این روستا ساخته شده و ۳ مدرسه و ۲ مسجد نیز تاکنون بازسازی شده است.


اعضای گروه نورالرضا(ع) در یکی از اردوهای جهادی

فعالیت در ۶ عرصه برای نیازمندان

مدینه‌نگاه با اشاره به اینکه نوروز امسال برای دوازدهمین سال در تعطیلات به کمک این مردم رفتیم، تصریح کرد:  در نوروز امسال، عرصه خدمت‌رسانی خود را در ۱۵ روستای این منطقه قرار دادیم. ۶۰ جوان در بازه سنی ۱۵ تا ۲۵ ساله در قالب این اردوی جهادی در مناطق محروم جنوب کرمان حضور پیدا کردند که در ۶ عرصه شامل ساخت مدرسه، ساخت مسجد، ساخت منزل برای کپرنشینان، ساخت غسالخانه، ساخت سرویس بهداشتی و درختکاری فعالیت داشتیم.

اعزام ۳ کاروان از زائر اولی‌های نیازمند به مشهد

مسئول گروه جهادی نورالرضا(ع) با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های فرهنگی ما اعزام زائر اولی‌های نیازمند به مشهد است، افزود: در طول سال برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ۳ کاروان از اقشار مختلف جنوب کرمان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفتند به مشهد اعزام کنیم.

۴۰ نیازمند در ایام زیارت مخصوص راهی مشهد شدند

وی افزود: آخرین و جدیدترین کاروان ما در ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) در ماه ذی‌القعده راهی مشهد شد که جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ نفر با ۳ اتوبوس از سنین مختلف بود که امروز جمعه ۳ تیرماه بعد از سه روز زیارت و حضور در مشهد راهی شهر خود خواهند شد.

 

 

۲  فیلم کوتاه از لحظه ورود کاروان زائر اولی‌ها به حرم

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *