» دسته‌بندی نشده » “صفار هرندی “سخنران مراسم بزرگداشت ۹ دی در لنگرود

“صفار هرندی “سخنران مراسم بزرگداشت ۹ دی در لنگرود

دی ۶, ۱۳۹۷ 2۰

به گزارش گیل سو، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی مقدمه ای برای آفرینش حماسۀ یوم‌الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم غیور و ولایی گیلان در روزهای پرحماسه و ماندگار انقلاب اسلامی همواره خوش درخشیده‌اند.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان لنگرود با سخنرانی «دکتر محمدحسین صفارهرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ( یک شنبه_۹دی) ساعت ۱۵ در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

این مراسم همزمان با سراسر کشور نیز یک‌شنبه( ۹ دی‌) راس ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می شود لذا حضور پرشور همۀ اقشار مردم، سازمان ها، نهادها، گروه ها و تشکل های مردمی در این مراسم موجب افتخار دیگری برای مردم استان گیلان خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×