» دسته‌بندی نشده » روسیه درخصوص حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق: منتظر توضیحات هستیم

روسیه درخصوص حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق: منتظر توضیحات هستیم

خرداد ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر اسرائیل در مسکو نسبت به حملات به فرودگاه بین المللی دمشق ابراز نگرانی و تاکید کرد که توجیه‌های طرف اسرائیلی برای این حمله، قانع کننده نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، میخائیل بوگدانف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با الکسندر بن تسفی، سفیر اسرائیل در مسکو اعلام کرد که مسکو نسبت به حمله‌ای که خسارت‌هایی را به ساختمان‌ها و تجهیزات هوایی فرودگاه دمشق وارد کرد، احساس نگرانی شدیدی می‌کند.

این مقام روس خطاب به سفیر اسرائیل عنوان داشت، توجیهی که طرف اسرائیلی برای این حمله هوایی به فرودگاه بین المللی دمشق مطرح کرد، قانع کننده به نظر نمی‌رسد و مسکو منتظر توضیحات بیشتر از جمله در چارچوب مکانیزم موجود میان اسرائیل و روسیه درخصوص ممانعت از وقوع رخدادهای خطرناک در سوریه است.

بوگدانف عنوان داشت که همواره بر این باور است که نباید خاک سوریه به صحنه درگیری مسلحانه برای طرف‌های سوم تبدیل شود. همچنین مسکو بر احترام به تمامیت اراضی سوریه و حاکمیت آن بر اساس قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل تاکید دارد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×