» دسته‌بندی نشده » بازدید رؤسای جمهوری ونزوئلا و ایران از نمایشگاه دستاوردهای ایران‌ساخت

بازدید رؤسای جمهوری ونزوئلا و ایران از نمایشگاه دستاوردهای ایران‌ساخت

خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان ایران‌ساخت بازدید کردند تا همکاری‌ها در این حوزه توسعه یابد.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا با همراهی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان، از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان ایران‌ساخت بازدید کرد.

در این نمایشگاه، محصولات ایران‌ساخت تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های سلامت، امنیت غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی ارائه شده است.

در بخش سلامت این نمایشگاه شرکت‌های فعال در ساخت و تولید کیت‌های آزمایشگاهی، واکسن‌های دام و طیور، داروها و واکسن‌های انسانی پیشرفته، کودها و سم‌های زیستی، سی‌تی اسکن، ونتیلاتور، دستگاه‌های دیالیز، اتاق عمل و ماشین بیهوشی آخرین دستاوردهای ایران‌ساخت خود را ارائه کردند.

همچنین رؤسای جمهوری دو کشور در این نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، پتروشیمی و هوشمندسازی زنجیره تامین انرژی قرار گرفتند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در این نمایشگاه ۹ شرکت‌ دانش‌بنیان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف دانش بنیان عرضه کردند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×