» آخرین اخبار » گیلان » کشف ۳ تن قند احتکاری در تالش

کشف ۳ تن قند احتکاری در تالش

خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از کشف ۳ تن قند احتکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش این کشفیات ۶۵۰ میلیون ریال است.

سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار قند داخل یک باب منزل مسکونی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ماموران انتظامی پس از تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، سه تن قند احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان ۳۵ و ۵۰ ساله این پرونده و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و افزود: بنا بر نظر کارشناسان ارزش این کشفیات ۶۵۰ میلیون ریال است.

سرهنگ رستمی احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×