» دسته‌بندی نشده » نامه سرگشاده بسیج دانشجویی آزاد رشت خطاب به مجمع نمایندگان استان گیلان

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی آزاد رشت خطاب به مجمع نمایندگان استان گیلان

بهمن ۱۱, ۱۳۹۸ 5۰

به گزارش گیل سو، نامه سرگشاده بسیج دانشجویی آزاد رشت خطاب به مجمع نمایندگان استان گیلان را در زیر می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
“جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند”
امام خامنه ای

همانطور که مستحضرید جناب آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، اخیرا در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل در اظهار نظری شرم آور و بر ضد منافع ملی، پالس هایی را مبنی بر مذاکره مجدد با دولت آمریکا ارسال نموده اند که در نهایت با پاسخ ” نه، مرسی” رئیس جمهور حقیر آمریکا موجب خدشه دار شدن اعتبار قدرت جمهوری اسلامی ایران گردیدند.

اما قسمت دردناک این ماجرا این است که این سخنان شاذ در حالی بیان می شود که کم تر از یک ماه از شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس وهمرزمان شهیدشان می گذرد که وحدت و انسجام کم نظیری را بین مردم بر محور دشمن مشترک و بر محور عشق و علاقه به قهرمان ملی کشور عزیزمان به وجود آورد.

قطعا آنچه که در زمان حال حائز اهمیت است، نوع مواجهه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای ملت با این مسئله است.

بدون شک مطرح کردن مذاکره با دولت تروریست آمریکا که صراحتا مسئولیت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بر عهده گرفته و به آن افتخار می کند و همچنین سایر مقامات انقلابی کشورمان را نیز تهدید به ترور می کند، پا گذاشتن بر روی خون آن شهید بزرگوار و خیانت به راه و رسم اوست.

یقینا وزیر امور خارجه ای که در برهه های گوناگون ثابت کرده است که درکی از منافع ملی ندارد و بعد شکست پروژه برجام و خسارت محض کشورمان و بدعهدی های آمریکا در جریان مذاکرات چند سال اخیر، هنوز متوجه نشده است که “مذاکره” بخشی از راهبرد کلان آمریکا جهت نابودی مولفه های قدرت ایران و به زانو در آوردن کشور است، صلاحیت ادامه کار را به عنوان وزیر امور خارجه این کشور ندارد.

بسیج دانشجویی آزاد رشت از نمایندگان محترم استان گیلان درخواست می کند که هرچه سریعتر پیگیر استیضاح جناب دکتر ظریف در مجلس شورای اسلامی باشند.

بی شک اظهار تاسف و اندوه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی بدون مقابله با موانع اهداف آن شهید بزرگوار و کنار گذاشتن آنان باور پذیر نیست!
و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی آزاد رشت

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×